اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی زیراب خبر داد

فعالیت 20 انجمن ورزش همگانی در زیراب

خبرگزاری فارس: رئیس جدید هیئت ورزش‌های همگانی شهر زیراب گفت: بیش از 20 انجمن ورزشی زیر مجموعه هیئت ورزش‌های همگانی در زیراب فعالیت دارند.

فعالیت 20 انجمن ورزش همگانی در زیراب
محمد قاسم‌نژاد امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس سوادکوه با اشاره به اینکه گسترش ورزش همگانی در بین اقشار مختلف جامعه از مهم‌ترین اهداف این هیئت است، ابراز داشت: انجمن بومی محلی، ورزش‌های طبیعی، ورزش بزرگسالان، گردشگری، ورزش صبحگاهی، یوگا، پرواز بادبادک‌ها، گیت بال، ماهیگیری و طناب‌زنی تعدادی از بخش‌های بیش از 20 گانه ورزش‌های همگانی است.

وی با بیان اینکه تبدیل شهر زیراب به شهری بانشاط، سالم و ورزشکار در اولویت برنامه‌ریزی‌های این هیئت قرار دارد، افزود: برگزاری همایش‌های مختلف خانوادگی و نیز گرامیداشت مناسبت‌های مختلف از طریق ورزش همگانی مورد تاکید است.

این مسئول به اصول مورد نظر این هیئت برای دست‌یابی به اهداف خود اشاره کرد و گفت: دستیابی به نشاط و شادابی پایدار، تندرستی، افزایش حوصله کار، آمادگی عمومی جسمانی و افزایش روابط اجتماعی از طریق ورزش همگانی، اصول ما برای این هیئت ورزشی است.

قاسم‌نژاد بر لزوم همکاری و همراهی ادارات و نهادهای مختلف برای دستیابی به اهداف این هیئت اشاره و تصریح کرد: به منظور نهادینه کردن اهداف مختلف این هیئت ورزشی همکاری ادارات و نهادهای فرهنگی و نخبگان و فرهیختگان شهر مورد نیاز است.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی زیراب خاطرنشان کرد: هیئت ورزش‌های همگانی شهر زیراب برنامه‌هایی را برای استفاده از ظرفیت‌های فرهنگی برای توسعه این رشته‌های ورزشی مورد نظر دارد.

قاسم‌نژاد در پایان به سند راهبردی فدراسیون ورزش‌های همگانی برای آینده خبر داد و اذعان داشت: حضور 50 درصدی جمعیت کشور در انجمن‌های ورزش از اولویت‌های پیش‌بینی شده برای این فدراسیون است.

انتهای‌پیام/ن۳۰/چ3000

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول