اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار جیرفت:

باید از اعتلای ورزش در رقابت‌های دنیا بهره ببریم

خبرگزاری فارس: فرماندار جیرفت گفت: باید زمینه اعتلا و ترویج ورزش را در جامعه فراهم کرد تا بتوان از آن در تعالی جامعه و درخشیدن در رقابت‌های دنیا بهر‌ه‌مند شد.

باید از اعتلای ورزش در رقابت‌های دنیا بهره ببریم
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، ابراهیم غنچه‌پور عصر امروز در مراسم اختتامیه دوره 11 روزه مربیگری درجه c آسیا در شهرستان جیرفت اظهار داشت: در دنیای کنونی عرصه‌های ورزشی به بهترین مراکز انتقال داده‌ها و ارزش‌های فکری، فرهنگی و سیاسی مبدل شده‌اند.

وی با بیان اینکه در دنیای معاصر، ورزش به عنوان پدیده‌ای مؤثر در همه جوامع جایگاه ویژه‌ای پیدا کرده است، افزود: ارتباط فعالیت‌های بدنی و ورزش با علوم مختلف، زمینه‌های جدیدی را برای مطالعه انسان فراهم کرده است.

غنچه‌پور تصریح کرد: گستردگی مطالب و مسائل مرتبط با ورزش و تربیت‌بدنی به حدی است که نیاز به علوم تخصصی و مطالعات ویژه را ایجاد کرده است.

وی ابراز داشت: لازمه پیشرفت در عرصه‌های مختلف ورزشی، آمادگی، آموزش و پودمان‌های لازم است.

غنچه‌پور بیان داشت: باید همان طور که در عرصه‌های دیگر به رشد و بالندگی دست یافته‌ایم در عرصه‌های ورزشی نیز همراه با تکنیک‌ها و تازه‌های تربیت‌بدنی پیش برویم.

وی بعد اخلاقی را رویکرد دیگر ورزش ذکر و عنوان کرد: در تاریخ غنی ما شاهنامه فردوسی معرف آیین پهلوانی و قهرمانی در ابعاد جوانمردی، شجاعت، ایثار، پاکدامنی و امانتداری است.

غنچه‌پور این امر را به عنوان هویت ایرانی بیان و خاطرنشان کرد: ما مانند گذشتگان به هویت و ارزش ورزش خود افتخار می‌کنیم.

وی با اشاره به مفاخر ورزشی اذعان داشت: باید زمینه اعتلا و ترویج ورزش را در جامعه فراهم کرد تا بتوان از آن در تعالی جامعه و درخشیدن در رقابت‌های دنیا بهر‌ه‌مند شد.

به گزارش فارس، مراسم اختتامیه دوره 11 روزه مربیگری درجه c آسیا با حضور 24 شرکت‌کننده از سراسر کشور در شهرستان جیرفت برگزار شد.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول