اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست هیئت ورزش‌های روستایی البرز خبر داد

ساماندهی فعالیت‌های ورزشی در 80 درصد روستاهای البرز

خبرگزاری فارس: سرپرست هیئت ورزش‌های روستایی و عشایری استان البرز از ساماندهی فعالیت‌های ورزشی در بیش از 80 درصد روستاهای بالای 500 خانوار این استان خبر داد.

ساماندهی فعالیت‌های ورزشی در 80 درصد روستاهای البرز

احمد شجاعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار کرد: در استان البرز بیش از 300 روستا در بحث ورزش فعالیت دارند که این هیئت از طریق هیئت‌های شهرستان‌های تابعه خود اقدام به شناسائی و گماردن مسئول ورزش در این روستاها کرده است.

وی تصریح کرد: تاکنون در چند‌ نوبت وسائل و تجهیزات ورزشی اعم از توپ و لباس در اختیار این روستاها قرار داده است.

شجاعی با بیان اینکه البرز یکی از استان‌های بسیار فعال در بحث ورزش روستایی محسوب می‌شود، گفت: این هیئت تلاش کرده با بهره‌گیری از ظرفیت موجود در روستاها، تیم‌های منتخب روستایی و عشایری را تشکیل داده و روانه مسابقات کشوری کند که خوشبختانه برنامه‌هایی در این حوزه نتایج مطلوبی داشته است.

* کسب چهار عنوان اول کشور در سال 90

سرپرست هیئت ورزش‌های روستایی وعشایری استان البرز در ادامه به عملکرد تیم‌های اعزامی این استان به مسابقات روستایی و عشایری کشور در سال 90 اشاره و عنوان کرد: تاکنون بخش اعظمی از مسابقات قهرمانی کشور در رشته‌های مختلف به انجام رسیده و استان البرز هم با اعزام تمام تیم‌های خود به این رقابت‌ها حائز مقام‌های بسیار خوبی شده است.

شجاعی افزود: از مهم‌ترین عناوینی که تاکنون تیم‌های ما کسب کرده‌اند، می‌توان به مقام نخست‌ تیم‌های فوتسال بانوان، آمادگی جسمانی و دو و میدانی بانوان و پنجمی آقایان در کشتی اشاره کرد.

وی در پایان به ایجاد زیرساخت‌های ورزشی در روستاهای البرز اشاره کرد و گفت: از سوی اداره‌کل ورزش استان اعتبار مالی خوبی برای ساخت زمین‌های روباز ورزشی و سالن‌های روستایی اختصاص یافته که بخشی از آنها در آینده‌ای نزدیک به مرحله بهره‌برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/ج30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول