اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست سازمان، صنعت، معدن و تجارت گیلان:

دور زدن تحریم‌ها با کمک اصناف امکان‌پذیر است

خبرگزاری فارس: سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان با بیان اینکه اصناف راه و رسم دور زدن تحریم‌ها را یاد گرفتند، گفت: دور زدن تحریم‌های خارجی با کمک اصناف امکان‌پذیر است.

دور زدن تحریم‌ها با کمک اصناف امکان‌پذیر است
به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمدحسین اصغریان بعد از ظهر امروز در همایش بررسی راهکارهای مشارکت حداکثری در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با حضور مدیران بخش صنعت، معدن و تجارت گیلان اظهار داشت: حضور حداکثری مردم در انتخابات و طرح برخی از مشکلات مهم صنعتگران استان دو هدف برگزاری این همایش است.
وی با بیان اینکه برخی از مشکلات تولیدکنندگان و اصناف گیلان ریشه در مسائل استانی دارد، افزود: بعضی از مشکلات کشوری بوده و نیاز است این موارد به درستی منتقل شود ضمن اینکه بعضی از مسائل جهانی است.
اصغریان، تمام نگاه‌های نیروهای موافق و مخالف داخل و خارج از کشور را به انتخابات مجلس در ایران ذکر کرد و گفت: ایران در حال حاضر از نظر علمی، صنعتی و اقتصادی جزو 23 کشور نخست دنیاست.
سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان با تاکید بر اینکه کشور در حال حاضر در مسیر توسعه قرار دارد، تصریح کرد: ایران هر روز در این مسیر قدرتمندتر ظاهر می‌شود و از نظر تولید علمی از کشورهای منطقه پیشی گرفته است.
وی به تلاش‌های صورت گرفته برای موفقیت ایران در زمینه‌های اقتصادی، صنعتی و تولیدی اشاره کرد و بیان داشت: در بیشتر عرصه‌ها خودکفا هستیم و با توانمندی‌هایی که در کشور وجود دارد، می‌توانیم در تمام زمینه‌ها به خودکفایی برسیم.
اصغریان بر شکسته شدن تمام مرزهای علمی توسط دانشمندان جوان ایرانی تاکید کرد و یادآور شد: در بعد نظامی و سیاسی در دنیا کشور نوظهوری هستیم و این امر نیازمند حفظ و حراست است.
سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان با اشاره به اینکه ایران را در گذشته به واسطه نفت و تکیه بر آمریکا می‌پذیرفتند، اذعان داشت: ایران در حال حاضر کشوری تاثیرگذار در دنیا محسوب می‌شود و در تمام معادلات جهانی دارای جایگاه ویژه است.
وی حضور حداکثری مردم در انتخابات را نیازمند هوشیاری مسئولان دانست و خاطر نشان کرد: دولت‌های استکباری اتحاد بی‌سابقه‌ای در بحث انتخابات علیه ایران تشکیل داده‌اند.
اصغریان حضور حداکثری تمام اقشار در انتخابات مجلس را یک تکلیف برشمرد و ابراز داشت: انتخابات مجلس در تولید و تجارت نیز بحث نخست است.
سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان با تبریک فرا رسیدن جشن‌های ملی انقلاب اسلامی، افزود: فاز نخست قانون هدفمند کردن یارانه‌ها در کشور اجرایی شده و بخش صنعت، معدن و تجارت تلاش‌های بسیاری در این زمینه انجام داده است.
وی به عملیاتی شدن فاز دوم قانون هدفمند کردن یارانه اشاره کرد و اظهار داشت: امیدواریم بسته‌های حمایتی دولت در اختیار بخش تولید قرار گیرد.
اصغریان خواستار حمایت بانک‌ها از بخش تولید شد و تصریح کرد: بحث نوسان ارز یکی از مشکلات تولید است و باید نرخ ارز مدیریت شود.
سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان اصناف را نیازمند در اختیار قرار دادن بسته‌های حمایتی خواند و گفت: بازار یکی از پشتوانه‌های انقلاب بوده و نیاز است که به مشکلات واحدهای صنفی توجه شود.
وی با بیان اینکه اصناف راه و رسم دور زدن تحریم‌ها را یاد گرفتند، ابراز داشت: دور زدن تحریم‌های خارجی با کمک اصناف امکان‌پذیر است.
اصغریان آب، برق، گاز، بانک‌ها و تامین اجتماعی را از جمله مشکلاتی عنوان کرد که مدیران واحدهای تولیدی با آن مواجه‌اند و اذعان داشت: نظام جمهوری اسلامی ایران در حال رسیدن به قله جهانی شدن است.
انتهای پیام/ی20/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول