اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دهه فجر صورت می‌پذیرد

برگزاری نخستین یادواره شهدای اصناف همدان

خبرگزاری فارس: رئیس مجمع امور صنفی همدان از برگزاری نخستین یادواره شهدای اصناف استان همدان در دهه فجر خبر داد.

برگزاری نخستین یادواره شهدای اصناف همدان

علیرضا شمس امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر به نقش اصناف در زمینه پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی اشاره و ابراز کرد: بازاریان و اصناف مختلف کشور و به تبع استان همدان در راستای اجرای فرامین امام راحل و به پیروزی رساندن انقلاب اسلامی گام‌های ارزشمندی نظیر خدمت‌رسانی و حمایت رهنمودهای رهبر کبیر انقلاب را بر عهده داشتند.

وی با تأکید بر لزوم گرامیداشت رشادت‌ها و حماسه‌آفرینی‌های بهمن 57 در جامعه، تصریح کرد: اجلاس بیستم مجمع امور صنفی همدان با محوریت چگونگی برپایی دهه فجر و گرامیداشت پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با حضور مسئولان در همدان برگزار می‌شود.

رئیس مجمع امور صنفی با اشاره به شهادت رسیدن اقشار مختلف مردم در راستای پیروزی انقلاب و نیز جنگ تحمیلی تصریح کرد: اصناف مختلف و بازاریان در کشور با حضور همیشه در صحنه حراست از ارزش‌های اسلام و انقلاب شهیدان ارزشمندی را تقدیم کشور کرده‌اند که از این نظر نیز باید مورد توجه باشند.

وی ابراز کرد: در راستای ارج نهادن به مقام شامخ شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی، در نظر داریم برای نخستین بار در همدان یادواره شهدای اصناف را به صورت طرحی استانی در ایام شکوهمند و غرورآفرین دهه فجر برگزار کنیم.

شمس عنوان کرد: در راستای جامع بودن برگزاری یادواره شهدای اصناف استان همدان از اتحادیه‌ها و اصناف مختلف استان همدان درخواست کرده‌ایم که شهدای مربوط به صنف خود را به صورت مشخص به ما معرفی کنند.

وی در بخش دیگری از سخنانش به استقرار ایستگاه‌های صلواتی در مکان‌های مختلف همدان به همت اصناف و بازاریان در دهه فجر اشاره و خاطرنشان کرد:  تعداد 8 هزار پوستر رنگی مرتبط با ایام‌الله دهه فجر و تصاویر امام خمینی(ره) نیز برای نصب در سر درب مغازه‌ها به کسبه داده می‌شود تا به سر درب مغازه‌ها بزنند.

رئیس مجمع امور صنفی همدان در پایان با اشاره به آذین‌بندی همه اتحادیه‌های همدان به مناسبت گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی، ابراز کرد: امیدوار هستیم بتوانیم در همدان استقبال خوبی از سالگرد انقلاب اسلامی و استمرار و تأکید بر ارزش‌های این مهم داشته باشیم.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول