اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار اردبیل:

شهرداری اردبیل بیش از 120 هزار تن آسفالت تولید و پخش کرده است

خبرگزاری فارس: شهردار اردبیل گفت: مجموعه شهرداری اردبیل با حمایت شورا و مسئولان اجرایی و خود مردم امسال بیش از 120 هزار تن آسفالت تولید و پخش کرده است.

شهرداری اردبیل بیش از 120 هزار تن آسفالت تولید و پخش کرده است
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، صدیف بدری عصر امروز در جلسه کمیته عمرانی و اجرایی شهرداری اردبیل اظهار داشت: اگر هر تن از این آسفالت هزینه‌ای معادل 80 هزار تومان را در تولید و توزیع آن مورد محاسبه قرار گیرد، ما در سال‌ جاری بیش از 10 میلیارد تومان آسفالت تولید و در سطح شهر اردبیل پخش کردیم.

وی تصریح کرد: این فعالیت در مجموع به آسفالت‌ریزی 850 هزار مترمربع منجر شده که تلاش می‌شود این کار در سال آینده به حداقل دو برابر افزایش پیدا کند.

بدری با اعلام اینکه با نیاز فعلی باید ظرفیت تولید آسفالت به بیش از 400 هزار تن ارتقا یابد، خاطرنشان کرد: ما با پیش‌بینی‌های لازم در بودجه سال آینده سعی می‌کنیم بخش عظیمی از مطالبه مردم به آسفالت معابر و کوچه‌ها را پاسخ دهیم اما در کنار آن از حمایت‌های مردمی و خودیاری آنها در بحث آسفالت غافل نشدیم.

این مسئول از راه‌اندازی فاز تکمیلی کارخانه آسفالت اردبیل با ظرفیت 106 تن خبر داد و اضافه کرد: با نصب تجهیزات و امکانات مورد نیاز از ماه‌های گذشته این کارخانه به صورت آزمایشی اقدام به تولید کرده ولی به دلیل مناسب نبودن فضای کاری ما بهره‌برداری کامل از این مجموعه را سال آینده انجام می‌دهیم.

وی ادامه داد: به نظر می‌رسد سال آینده با این افزایش ظرفیت بتوانیم تولید را به 300 هزار تن ارتقا داده و توزیع را نیز به صورت اولویت‌دار در مناطق مورد نیاز به‌کارگیری کنیم.

بدری اولویت دیگر شهرداری اردبیل را تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام نظیر ساماندهی رودخانه بالقلو، تکمیل پل‌های در حال احداث و توسعه فضای سبز اعلام کرد و گفت: ما بزرگ‌ترین پروژه ساماندهی حاشیه رودخانه‌ای استان را در قالب مجموعه رودخانه بالقلو به جد پیگیری می‌کنیم به گونه‌ای که امسال فاز دوم این حرکت به طول دو کیلومتر به بهره‌برداری رسید و در سال آینده نیز فازهای بعدی شکل عملیاتی و اجرایی می‌گیرد که پیش‌بینی می‌کنیم تا پایان سال 92 این ساماندهی را به صورت کامل شاهد باشیم.

به گزارش فارس، شهردار اردبیل در ادامه سخنان خود ضرورت تکمیل شدن پل ارجستان را یادآور شد و افزود: با انتخاب پیمانکار مجرب و تجهیز کارگاه عملیات اجرایی این پل به جد دنبال می‌شود که با مساعد شدن شرایط جوی این کار استمرار یافته و بهره‌برداری این پروژه را اوایل سال آینده شاهد هستیم.

بدری جلب مشارکت‌های مردمی و سرمایه‌گذاران را نیز یکی دیگر از اولویت شهرداری اردبیل اعلام کرد و اظهار داشت: ما در تمام زمینه‌ها به مشارکت مردم نیاز داریم که در این باب با اولویت‌هایی سعی می‌شود از سرمایه‌گذاران دعوت شده و یک روند مناسب و شایسته را شاهد و ناظر باشیم.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول