اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بعد از اتمام فعالیت شرکت گاز

کوچه‌ها و خیابان‌های آبپخش آسفالت مجدد می‌شوند

خبرگزاری فارس: شهردار آبپخش گفت: بعد از اتمام فعالیت حفاری شرکت گاز کوچه‌ها و خیابان‌های آبپخش آسفالت مجدد می‌شوند.

کوچه‌ها و خیابان‌های آبپخش آسفالت مجدد می‌شوند

سید محمود موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبپخش اظهار داشت: شهرداری آبپخش توسعه و پیشرفت عمرانی شهر آبپخش را یکی از اولویت‌های اصلی خود قرار داده است و با تمام توان و امکانات در راستای دست‌یابی به این هدف والا گام برمی‌دارد.

وی عنوان کرد: توسعه عمرانی شهر باید با توسعه زیرساخت‌ها و تاسیسات شهری هماهنگ و همگام باشد تا شاهد گسترش سطح شهر و امکانات برابر در تمامی نقاط شهر باشیم.

موسوی با تاکید بر اهمیت این مسئله ابراز داشت: شهرداری آبپخش همواره بر توسعه شبکه‌های تاسیساتی توجه داشته و در اجرای طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی هماهنگی با اجرای این پروژه‌ها را اصل فعالیت خود قرار داده تا شاهد جلوگیری از هزینه‌های زائد و دوباره‌کاری باشیم.

شهردار آبپخش ادامه داد:‌ لکه‌گیری نقاط مختلف سطح شهر پس از حفاری‌های پیمانکار شرکت گاز از خواسته‌های شهروندان است و شهرداری با توجه به شرایط همواره بر انجام این طرح توجه داشته و تا کنون در برخی نقاط شرقی شهر آبپخش شاهد لکه‌گیری خیابان‌ها به منظور رفاه و آسایش شهروندان بوده‌ایم.

موسوی ابراز داشت: اجرای طرح لکه‌گیری در نقاط مختلف منوط به نصب علمک‌های شرکت گاز است و در صورت لکه‌گیری قبل از نصب علمک‌ها و مجددا در موقع نصب علمک‌ها شاهد حفاری کوچه‌ها و خیابان‌های مختلف سطح شهر خواهیم بود.

وی با بیان اینکه هماهنگی برای نصب علمک‌ها در یکی از محدوده‌های عمده شهر صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: در محله اسعدی شهر آبپخش بر اساس مذاکرات صورت گرفته در روزهای آینده علمک‌های گاز نصب خواهد شد و شهرداری بلافاصله عملیات لکه‌گیری در این محله و خیابان‌های مجاور را آغاز خواهد کرد.

این مسئول با اشاره به اجرای پروژه آسفالت هفت کوچه شهر آبپخش پس از اتمام فعالیت پیمانکار گاز در آبپخش اذعان داشت: سه پروژه آسفالت کوچه‌های شهر از سال 89 و چهار پروژه آسفالت کوچه‌ها و معابر شهری در سال جدید در برنامه کاری شهرداری قرار داشته که به منظور اتمام فعالیت پیمانکار شرکت گاز در آبپخش به تعویق افتاده است.

شهردار آبپخش یادآور شد: آسفالت خیابان خضراء و کارگر شمالی که از خیابان‌های شمالی شهر آبپخش هستند پس از اتمام فعالیت‌های پیمانکار شکت گاز به اتمام خواهد رسید.

موسوی متذکر شد: این دو خیابان در مجاورت پارک خضراء که از اماکن اسکان مسافران نوروزی در شهر آبپخش است، می‌باشند و برنامه‌ شهرداری آسفالت این دوخیابان در بهمن ماه است و از پیمانکار گاز می‌خواهیم فعالیت‌های مربوط به شبکه گاز در این دوخیابان و عملیات نصب علمک‌ها را به اتمام برساند.

انتهی پیام/صا20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول