اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال 91 صورت می‌گیرد

اختصاص 100 میلیون تومان برای آسفالت منطقه دره‌مرادبیگ

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان همدان از اختصاص 100 میلیون تومان برای آسفالت خیابان‌ها و کوچه‌های منطقه دره مرادبیگ همدان در سال 91 خبر داد.

اختصاص 100 میلیون تومان برای آسفالت منطقه دره‌مرادبیگ
به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حسن قهرمانی‌مطلق عصر امروز در بررسی مشکلات منطقه دره‌مرادبیگ همدان با تأکید بر لزوم خدمات‌رسانی صادقانه به مردم، به بخشی از معضلات این منطقه پرداخت و افزود: توجه به این نکته لازم است که مشکلات پیش‌رو یک شبه حاصل نشده که یک شبه نیز رفع و رجوع شود ولی سعی تمام مسئولان بر بررسی و رفع معضلات پیش روی این منطقه است.
به گفته وی حل بعضی از مشکلات این منطقه نیازمند ورود بخش خصوصی است و قسمتی که به بخش دولتی مربوط می‌شود نیز پس از بررسی کارشناسانه برطرف می‌شود.
فرماندار شهرستان همدان تأکید کرد: مسئولان باید از یک سو وعده‌هایی را به مردم دهند که قابلیت اجرا داشته باشد و از سوی دیگر نسبت به اجرای مطلوب آنها برنامه‌ریزی و اقدام در خور شایانی داشته باشند.
وی برگزاری جلسات در مناطق و آشنایی نزدیک با مشکلات مردم را یکی از عوامل ایجاد اعتماد بین مسئولان و مردم و رفع بهتر معضلات دانست و تصریح کرد: به برکت برگزاری این جلسات در مناطق مختلف شهرستان شاهد انجام کارهای قابل توجهی بوده‌ایم که باید مورد توجه قرار گیرد.
قهرمانی‌مطلق در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به کمک‌های استانداری به برخی از مناطق توانمندسازی شهر، گفت: بر همین اساس مقرر شده شهرداری‌ها با ارائه تخفیف حداکثری به مردم این اهالی، زمینه پیشرفت این مناطق را فراهم آوردند که در همین راستا برای جبران این موضوع، کمک‌هایی از سوی استانداری به شهرداری‌ها می‌شود.
وی تأکید کرد: البته تشخیص این مناطق برای برخورداری از تسهیلات و تخفیف‌های اعمال شده بر عهده شورای اسلامی شهر خواهد بود که در همین راستا با برگزاری جلسه‌ای با شورای شهر همدان وضعیت این منطقه نیز در این زمینه تعیین تکلیف می‌شود.
فرماندار شهرستان همدان از اختصاص 100 میلیون تومان در سال 91 به منظور آسفالت منطقه دره‌مرادبیگ خبر داد و گفت: 300 میلیون تومان نیز برای اتمام سالن ورزشی این منطقه تأمین اعتبار می‌شود که با این تفاسیر در دهه فجر سال آتی بهره‌برداری از این پروژه را شاهد و ناظر خواهیم بود.
وی در ادامه با اشاره به عدم برخورداری 40 خانوار این منطقه از نعمت گاز، تأکید کرد: اگر این تعداد خانوار در داخل محدوده باشند اجازه حفاری از سوی شهرداری برای انتقال گاز به آنها داده شود.
قهرمانی‌مطلق گفت: در ارتباط با آن تعداد خانواری که از نعمت برق برخوردار نیستند نیز در صورت قرارگیری در داخل محدوده، مشکلی در ارتباط با تأمین برق برای آنها وجود ندارد.
وی با بیان اینکه در حال حاضر کار پوشش رودخانه دره مرادبیگ در حال انجام است، ابراز کرد: ایجاد سرویس بهداشتی در این منطقه برای راحتی حال گردشگران و کوهنوردان از دیگر مقولاتی است که اجرایی خواهد شد.
در این جلسه مقرر شد تعمیر کانال انتقال آب کشاورزی این منطقه با مشارکت جهاد کشاورزی و اهالی منطقه انجام شود و فرمانداری نیز در صورت نیاز اعتباری را برای این مهم اختصاص می‌دهد.
حصول نتیجه قطعی در ارتباط با تقاضای تغییر کاربری حمام این منطقه به مرکز بهداشت، حل مشکل نبود ون برای جابه‌جایی اهالی از میدان دره مرادبیگ تا انتهای آن منوط به برگزاری جلسه‌ای مشترک با مسئولان ذی‌ربط و نماینده این منطقه شد.
 انتهای پیام/ی20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول