اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار اردبیل:

تولید آسفالت سال آینده ۲ برابر می‌شود

خبرگزاری فارس: شهردار اردبیل گفت: در برنامه‌ریزی سال آینده مصمم هستیم تولید آسفالت را در شهر اردبیل دو برابر افزایش دهیم.

تولید آسفالت سال آینده ۲ برابر می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، صدیف بدری عصر دیروز در نشست کمیته‌ها و کمیسیون‌های تخصصی خدماتی شهرداری در اردبیل اظهار داشت: هم‌اکنون شهرداری اردبیل سالانه 150 هزار تن آسفالت تولید و توزیع می‌کند که اگر این رقم تا 400 هزار تن برسد ما در مدت 10 سال نیز قادر نیستیم بحث آسفالت‌ریزی شهری را به‌روز کرده و نیازها را برآورده کنیم.
وی با اعلام اینکه مسئولان گذشته و حال حاضر در حد توان و بضاعت خود تلاش کردند، تصریح کرد: شاید در اولویت‌بندی‌ها قصور و کوتاهی شده است اما مسئولان سابق در حد توان خود در عمران شهری فعالیت کرده و در این زمینه تصمیم‌گیری‌های درست و عاقلانه داشتند.
بدری اولویت سال آینده را حل مشکل معابر اعلام کرد و افزود: ما در کنار این امر به توسعه فضای سبز نگاه جدی داریم و معتقدیم سال آینده با تولید 300 هزار تن آسفالت و توزیع آن، به بخشی از نیازمندی مردم در مناطق و محلات مختلف پاسخ دهیم.
این مسئول با یادآوری اینکه در بودجه سال آینده نیازمندی شهر اولویت‌بندی می‌شود، خاطرنشان کرد: ما در ترمیم پل زیرگذر حسن‌آباد با بحث‌های کارشناسی تلاش کردیم مشکل اساسی این پل را که آب‌گرفتگی آن بوده است، برطرف کنیم به همین خاطر به برخی از اصلاحات در این پل دست زدیم که نتایج آن در چند ماه آینده نمود و جلوه‌گری می‌کند و دیگر شاهد جمع شدن آب در زیر این پل نیستیم.
وی از تدوین برنامه پنج ساله برای توسعه شهر اردبیل خبر داد و اضافه کرد: ما تا نیمه سال آینده با انتخاب مشاور و جمع‌بندی نظرات و پیشنهادات همشهریان، کارشناسان و متخصصان امر و همچنین شورای شهر برنامه پنج‌ ساله و چشم‌انداز اردبیل را تدوین و طراحی می‌کنیم تا بتوانیم در یک حرکت رو به جلو سالانه توفیقات خود را افزایش دهیم.
بدری با اعلام اینکه شهر تبریز در سایه برنامه چشم‌انداز توانست رتبه اول جذب مشارکت مردمی را به دست آورد، ادامه داد: ما فرم‌هایی را در این راستا طراحی و تدوین کردیم تا در اختیار نخبگان این شهر قرار دهیم تا در یک فرصت مناسب بتوانند نظرات و پیشنهادات خود را برای تدوین و طراحی این برنامه چشم‌انداز ارائه کنند.
به گزارش فارس، شهردار اردبیل در ادامه سخنان خود به برخی از مشکلات و معضلات مناطق 13گانه شهر اردبیل اشاره کرد و گفت: ما اگر طبق برنامه چشم‌انداز و سند طراحی شده، حرکت کنیم هر ساله شاهد هستیم تا بخشی از مشکلات شهری را برطرف کنیم به گونه‌ای که همچون تبریز در یک فرآیند 10 ساله می‌توانیم مناطق شهری خود را افزایش داده و با کسب درآمد و بودجه کافی راه توسعه را در پیش بگیریم.
بدری اعلام کرد: اردبیل با داشتن ۶ هزار و 300 هکتار مساحت شهری تا پیش از این سه منطقه شهرداری داشته است که با افزایش آن به چهار منطقه تلاش می‌کنیم در ابعاد مختلف خدمات‌رسانی‌ها شایسته، مناسب و درخور مردم باشد.
وی از ساخت ساختمان شهرداری منطقه ۳ برای ارائه خدمات مناسب به ارباب رجوع خبر داد و افزود: مجوز این کار را از شورا گرفته‌ایم تا با تأمین اعتبار بتوانیم این مجموعه را راه‌اندازی کنیم.
شهردار اردبیل به نشست اخیر خود با اعضای معتمدین محلات 13گانه و تداوم جلسات هم‌اندیشی با این گروه‌ها اشاره کرد و اظهار داشت: در این زمینه مقرر شده است هر محله شهریارانی را به عنوان کمک کار شهرداری معرفی کنند و ما حتی حاضر هستیم برای آنها که نماینده هر محله هستند حکم شهریار صادر کنیم.
انتهای پیام/آ20/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول