اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره نگهداری راه مازندران خبر داد

اجرای عملیات آسفالت محور آمل ـ چمستان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره نگهداری راه و ابنیه فنی راه و ترابری استان مازندران از اجرای عملیات اجرایی تعریض و آسفالت محور آمل ـ چمستان در منطقه آهودشت خبر داد.

اجرای عملیات آسفالت محور آمل ـ چمستان
  به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و ترابری استان مازندران، ابوالفضل آرسته بیان داشت: حجم بالای تردد، رشد روز افزون خودروها و رفت و آمد میلیونی گردشگران و مسافران از جمله دلایلی است که این اداره کل را مجاب به تعریض و چهاربانده کردن محورهای زیرپوشش خود کرده که در این میان تعریض و چهارخطه شدن محور آمل ـ چمستان یکی از این اقدامات است.
آرسته تصریح کرد: عملیات اجرایی تعریض و آسفالت محور آمل ـ چمستان در منطقه آهودشت به طول سه کیلومتر با اعتباری بیش از 7 هزار و 500 میلیون ریال توسط این اداره کل در دست اجرا است.
رئیس اداره نگهداری راه و ابنیه فنی اداره کل راه و ترابری مازندران به روکش آسفالت در سطح محورهای اصلی استان اشاره و خاطرنشان کرد: لکه‌گیری هندسی به طول 27 هزار متر مربع و روکش آسفالت به طول 5.5 کیلومتر در سطح محورهای اصلی و فرعی استان با اعتباری بیش از 7هزار و 800 میلیون ریال از جمله برنامه‌های این اداره کل در زمینه حفظ و نگهداری از راه‌های زیرپوشش خود بوده که در ماه گذشته به اجرا درآمد.
انتهای پیام/ی30/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول