اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال جاری صورت گرفت

14 هزار تن آسفالت‌ریزی در شهر قیدار

خبرگزاری فارس: شهردار قیدار گفت: 14 هزار تن آسفالت‌ریزی در سال جاری در شهر قیدار صورت گرفته است.

14 هزار تن آسفالت‌ریزی در شهر قیدار
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، یدالله لطفی چهارشنبه شب در جلسه ستاد عمران شهری استان زنجان، اظهار داشت: اصلاح هندسی میدان امام حسین (ع) با پیشرفت فیزیکی 100 درصدی محقق شده است.
وی ادامه داد: در راستای نصب سه پل هوایی در سطح شهر قیدار قراردادهای لازم منعقد شده است که  تا بهمن ماه سال جاری دو پل به بهره‌برداری می‌رسد.
شهردار قیدار تصریح کرد: در راستای اجرای مبلمان شهری 5 میلیارد تومان در نظر گرفته شده است که در حال حاضر 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
وی با بیان اینکه برای ساماندهی ورودی شهر قیدار از سمت زنجان برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گرفته است، افزود: این پروژه با 60 درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجرا است.
لطفی از ساماندهی ورودی شهر قیدار از سمت ابهر خبر داد و افزود: این پروژه با پیشرفت فیزیکی 70 درصد در حال پیگیری است.
وی تکمیل بوستان شهدای شهر قیدار از دیگر پروژه‌های عمران شهری عنوان کرد و افزود: تا کنون 2 میلیارد ریال برای پیشرفت 60 درصدی این پروژه هزینه شده است.
شهردار قیدار از اختصاص یک هزار و 250 میلیون ریال برای پروژه پارک بانوان شهر قیدار خبر داد و بیان داشت: این پروژه با پیشرفت فیزیکی 60 درصد در سوم خرداد سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.
وی ایجاد تفریحگاه پنجه‌علی را از پروژه‌های مهم عمران شهری اعلام کرد و افزود: عملیات این پروژه با 15 درصد پیشرفت فیزیکی به دلیل برودت هوا متوقف شده است.
لطفی پروژه توسعه قیدار نبی (ع) را با پیشرفت فیزیکی 60 درصد از دیگر پروژه‌های شهر قیدار دانست و یادآور شد: 500 میلیون ریال برآورده ریالی این پروژه است.
وی بیان داشت: تکمیل سالن چند منظوره بحران شهر قیدار با اعتباری بالغ بر 170 میلیون ریال با 60 درصد پیشرفت فیزیکی پیگیری می‌شود.
شهردار قیدار از جابه‌جایی محل زباله و احداث محل جدید برای پسماند زباله‌های شهر قیدار خبر داد و افزود: این پروژه با پیشرفت 90 درصدی مشکلات 35 ساله شهر قیدار را حل می‌کند.
وی خاطرنشان کرد: بلوار شهید چمران شهر قیدار با پیشرفت فیزیکی 90 درصد از دیگر برنامه‌های عمران شهری قیدار محسوب می‌شود.
لطفی با بیان اینکه در سال جاری 16 کیلومتر جدول‌گذاری در شهر قیدار انجام شده است، خاطرنشان کرد: 14 هزار تن آسفالت‌ریزی نیز در سال جاری صورت گرفته است.
انتهای پیام/ر20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول