اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره راه قائمشهر:

20 درصد از راه‌های قائمشهر نیاز به روکش آسفالت دارند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره راه و ترابری شهرستان قائمشهر با تاکید بر اهمیت راه‌های ارتباطی این شهرستان عنوان کرد: 20 درصد از راه‌های ارتباطی قائمشهر نیاز به روکش آسفالت دارند.

20 درصد از راه‌های قائمشهر نیاز به روکش آسفالت دارند
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و ترابری استان مازندران، سید علی صادقی بیان داشت: شهرستان قائمشهر به دلیل شرایط جغرافیایی و طبیعی خود دارای محورهای حیاتی و حساسی است که حجم بالای گردشگر و مسافر می‌طلبد که از محورهای ایمن و مناسبی برخوردار باشد.
وی به استانداردهای جهانی مربوط به هزینه مرمت و نگهداری از راه‌ها اشاره کرد و افزود: براساس استانداردهای جهانی سالانه رقمی بین دو تا شش درصد ارزش زمان ساخت راه‌ها به نگهداری، حفظ و حراست از آن اختصاص یافته که در حال حاضر اعتبارات تخصیصی در این مورد به هیچ عنوان با استانداردهای موجود هم‌خوانی ندارد.
رئیس اداره راه و ترابری شهرستان قائمشهر شرایط آب و هوایی و رطوبت بالای مازندران را یکی از عوامل تخریب زودهنگام آسفالت‌ها برشمرد و خاطرنشان کرد: وجود آب به صورت ممتد و ایستادن آن در سطح راه موجب خرابی جبران‌ناپذیری به جسم راه خواهد شد.
صادقی در ادامه خواستار تخصیص اعتبار لازم برای روکش آسفالت محورهای ارتباطی شهرستان قائمشهر شد و تصریح کرد: حفظ و نگهداری مطلوب و بهینه از راه‌ها می‌تواند از خطرات وارده نسبت به این سرمایه‌های ملی را به حد قابل توجهی پایین آورد.
انتهای پیام/ر30/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول