اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در قالب 19 پروژه راه‌سازی انجام شد

110 کیلومتر آسفالت گرم راه‌های روستایی استان بوشهر

خبرگزاری فارس: معاون اداره کل راه استان بوشهر از اجرای 110 کیلومتر آسفالت گرم راه‌های روستایی استان بوشهر خبر داد.

110 کیلومتر آسفالت گرم راه‌های روستایی استان بوشهر
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، علی‌کرم بهمنیاری عصر سه‌شنبه در بازدید از راه‌های روستایی در دشتستان اظهار داشت: نقش حمل و نقل در مراحل مختلف توسعه اقتصادی و اجتماعی یک کشور اهمیت دارد و توسعه حمل و نقل امری لازم است.
وی افزود: نقش حمل و نقل در اقتصاد کشورهایی با درجات مختلف توسعه متفاوت است اما تأثیر و تعامل آن در اقتصاد و فرآیند توسعه اقتصادی تمام کشورها به ویژه کشورهای در حال توسعه بسیار جدی است به طوریکه عملکرد حمل و نقل می‌تواند فرآیند توسعه اقتصادی کشورها را تحت تأثیر جدی قرار دهد.
این مسئول خاطر نشان کرد: در کشور ما در مقایسه با کشورها به سبب ویژگی‌های جمعیتی و وسعت زیاد و شهرهای پراکنده و همچنین وجود نواحی دور افتاده و حاشیه‌ای گسستگی ارتباطات بین منطقه‌ای، حمل و نقل به عنوان یک بخش زیربنایی اثرات فراوانی در اقتصاد و توسعه اقتصادی دارد.
بهمنیاری تصریح کرد: ایمنی ترافیک یکی از اصول اساسی در مهندسی ترافیک و برنامه‌ریزی حمل و نقل است و در کشورهای توسعه یافته همگام با توسعه سایر بخش‌های مهندسی ترافیک، موضوع ایمنی حمل و نقل نیز مورد توجه ویژه قرار گرفته و با برنامه‌ریزی، انجام مطالعات و اقدامات لازم و تأمین تسهیلات مورد نیاز، سعی شده است که تصادفات و پیامدهای ناشی از آن تا حد ممکن به حداقل برسد.
وی در ادامه با اشاره به اقدامات مهم در توسعه راه‌های روستایی استان بوشهر گفت: در سال جاری شاهد احداث و بهسازی 85 کیلومتر از شبکه راه‌های روستایی بالای 50 خانوار بوده‌ایم که با رویه آسفالت گرم در قالب 19 پروژه در حوزه استحفاظی استان بوشهر انجام گرفته است.
معاون راه روستایی استان بوشهر بیان کرد: این پروژه‌ها پس از ایمن‌سازی که شامل خط‌کشی و نصب علائم است در اختیار مردم قرار گرفته و مردم مناطق مختلف روستایی از این راه‌ها بهره‌مند شده‌اند.
بهمنیاری از اجرای 110 کیلومتر آسفالت گرم راه‌های روستایی استان بوشهر خبر داد و افزود: این میزان روکش آسفالت شامل 19 پروژه روستایی است که شامل اجرای 45 کیلومتر آسفالت گرم در شهرستان دشتستان، بیش از 16 کیلومتر در شهرستان دیر، 3 هزار و 700 متر در شهرستان گناوه، هشت کیلومتر در شهرستان تنگستان، 20 کیلومتر در شهرستان دشتی، شش کیلومتر در شهرستان بوشهر ،6 هزار و 200 متر در شهرستان دیلم، 3.2 کیلومتر در شهرستان جم و 8.5 کیلومتر در شهرستان کنگان است.
وی اضافه کرد: با آسفالت شدن این محورها شاهد تسهیل در رفت و آمد روستائیان عزیز و آسایش و رضایت‌مندی آنان هستیم.
انتهای پیام/آ20/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول