اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل راه و ترابری گیلان خبر داد

آسفالت روستاهای بالای 50 خانوار گیلان

خبرگزاری فارس: مدیر کل راه و ترابری گیلان گفت: در سال جاری به دنبال تامین اعتبار برای آسفالت روستاهای بالای 50 خانوار گیلان هستیم.

آسفالت روستاهای بالای 50 خانوار گیلان
سبحان‌الله علیپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با بیان اینکه نهضت آسفالت راه‌های روستایی طبق برنامه‌ریزی در سال 90 تنظیم شده است، اظهار داشت: برای اجرای طرح نهضت آسفالت از اعتبارات ملی مشکل خاصی وجود ندارد و بحث اعتبارات استانی محدود است.
وی با اشاره به اینکه تاکنون 135 کیلومتر از راه‌های روستایی گیلان آسفالت شده است، افزود: امسال به دنبال تامین اعتبار برای آسفالت روستاهای بالای 50 خانوار در گیلان هستیم.
مدیر کل راه و ترابری گیلان، آسفالت راه‌های روستایی گیلان را بستگی به شرایط جوی هوا دانست و تصریح کرد: با توجه به محدودیت‌های زمانی که برای آسفالت وجود دارد، ادامه این روند بستگی به شرایط مساعد هوا دارد.
وی در بحث مدیریت زباله‌های کنار خیابان بیان داشت: مدیریت زباله‌های حریم جاده با بخشداری‌هاست اما اداره کل راه و ترابری استان در این راستا همکاری خوبی دارد.
علیپور با اشاره به اینکه از وضعیت زباله‌های حریم جاده‌های استان راضی نیستیم، اذعان داشت: در این راستا نیازمند همکاری تمام ساکنان استان هستیم.
 وی شاخص طول راه‌های استان را خوب ارزیابی کرد و افزود: راه‌های بسیار خوبی در گیلان مطالعه شده و باید به دنبال افزایش اعتبار آن باشیم که بتواند پاسخگوی مسافران بیشتری باشد.
این مسئول مجموع راه‌های گیلان را 10 هزار و 664 کیلومتر عنوان کرد و یادآور شد: معادل این راه، 11 هزار و 900 کیلومتر راه همسنگ است.
وی با تصریح بر اینکه در راه تاسیساتی نصب شده که دارای اهمیت است، خاطر نشان کرد: از جمله این تاسیسات شامل پل، روشنایی، خط‌کشی و ... است.
علیپور تعداد پل‌های گیلان را 15 هزار و 950 دستگاه ذکر کرد و اذعان داشت: این پل‌ها در مجموع 143 هزار و 550 مترمربع مساحت دارند.
به گفته وی 43 گروه راهداری با 416 نفر و 269 دستگاه ماشین‌آلات برای راهداری زمستانی امسال در گیلان فعالیت می‌کنند.
انتهای پیام/م20/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول