اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد بزرگداشت دهه فجر استان البرز اعلام کرد‌

تلاش کشورهای غربی برای ایجاد شبهه در ذهن جوانان

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد بزرگداشت دهه مبارک فجر در استان البرز گفت: کشورهای غربی برای پیشبرد اهداف شوم خود علیه جمهوری اسلامی به حربه مسموم کردن افکار جوانان و ایجاد شبهه در میان آنها روی آورده‌اند.

تلاش کشورهای غربی برای ایجاد شبهه در ذهن جوانان

حسین کاشانی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی کشورهای غربی با فریب برخی افراد نادان و هم‌چنین بدخواهان تلاش‌هایی را برای سرنگونی و آسیب رساندن به جمهوری اسلامی انجام دادند.

وی تصریح کرد: دشمنان خارجی و ضد انقلاب داخلی توطئه‌های خود را در یک نقطه متمرکز نکرده و از جبهه‌های مختلف نظامی، سیاسی، اقتصادی به جنگ با انقلاب ملت ایران پرداختند.

* مهم‌ترین نبرد ما با دشمنان در جبهه فرهنگی است

رئیس ستاد بزرگداشت ایام‌‌الله دهه مبارک فجر در استان البرز با اشاره به رهنمودها و هشدارهای مکرر رهبری معظم انقلاب اسلامی افزود: افراد آگاه این سؤال را مطرح می‌کنند که چرا ولی‌امرمان از هر فرصتی برای هشدار دادن به مردم و آگاه کردن آنها از تهاجم فرهنگی دشمن بهره می‌برند؟

کاشانی‌پور تاکید کرد: علت این است که مهم‌ترین نبرد ما با دشمنان در جنگ نرم بوده و  حملات بسیار سخت در جبهه تهاجم فرهنگی به انقلاب اسلامی وارد شده است، لذا اگر در این عرصه هوشیار نبوده و بصیرت نداشته باشیم، بسیاری از توطئه‌های شوم دشمنان علیه انقلاب اسلامی محقق می‌شود.

وی در پاسخ به این سؤال که برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان خارجی و ضد انقلاب و فتنه‌گران داخلی چه اقداماتی باید انجام داد؟ گفت: مخالفان و بدخواهان ما به این نتیجه رسیدند که در جنگ نظامی نمی‌توانند مقابل ملت ایران که دارای پشتوانه فرهنگی غنی بوده و زیر پرچم ولایت مبارزه می‌کنند، موفق باشند.

کاشانی‌پور افزود: به همین دلیل برای پیشبرد اهداف شوم خود به مسموم کردن افکار جوانان و ایجاد شبهات فراوان در ذهن نسل‌های سوم و چهارم انقلاب روی آورده‌اند.

* لزوم پاسخگویی به سؤالات نسل جوان از سوی مسئولان و دلسوزان انقلاب

وی تاکید کرد: برای مقابله با این حربه باید مسئولان و دلسوزان اسلام و انقلاب به تمام سؤالات نسل جوان با سعه‌صدر و صبوری پاسخ داده و به طور قطع نسل‌های سوم و چهارم انقلاب منطق انقلاب را پذیرا خواهند بود.

کاشانی‌پور در پایان خاطرنشان کرد: برای پاسخگویی به این سؤالات و زدودن شبهات از ذهن نسل جوان، ایام‌‌الله دهه مبارک فجر بهترین فرصت است و در این دوره نباید از کاربرد مطلوب و اثربخش ابزارهای فرهنگی غافل شویم.

انتهای پیام/ج20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول