اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مجتمع‌های تربیتی امداد فارس صورت می‌گیرد

اجرای برنامه‌های دهه فجر دانش‌آموزی و دانشجویی در فارس

خبرگزاری فارس: قائم‌مقام کمیته امداد امام‌خمینی (ره) استان فارس از اجرای برنامه‌های دهه مبارک فجر برای دانشجویان و دانش‌آموزان مستقر در مجتمع‌های تربیتی فرهنگی کمیته امداد و کانون‌های جوانان پیرو ولایت در سطح این استان خبر داد.

اجرای برنامه‌های دهه فجر دانش‌آموزی و دانشجویی در فارس
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، کیوان نیازی صبح امروز در جلسه‌ای که به مناسبت برنامه‌ریزی برای مراسم دهه مبارک فجر در این کمیته برگزار شد، اظهار داشت: انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام‌خمینی (ره) برگ زرینی در تاریخ ایران بود و مسیر پیشرفت این مرز و‌ بوم را به بهترین وجهی تعیین کرد.
وی افزود: اکنون پس از گذشت سه دهه از این رویداد شکوهمند، آگاه کردن نسل جوان از پیام و رویکردهای این انقلاب باید در راس برنامه‌ها و سیاست‌های مسئولان و دست‌اندرکاران باشد.
نیازی اضافه کرد: امکان دارد نسل امروزی با این اهداف بیگانه باشد و علم و اطلاع چندانی در این مورد نداشته باشد، از این رو وظیفه ما است که با برنامه‌ریزی‌های منسجم و از پیش تعیین شده قبل از این که دشمنان بخواهند افکار و خواسته‌های خودشان را در ذهن و اندیشه نسل جوان ما جای دهند این عزیزان را توجیه و روشن کنیم.
قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) استان فارس در ادامه با اشاره به گوشه‌ای از برنامه‌های پیش‌بینی ‌شده این اداره کل در ایام‌الله دهه مبارک فجر ادامه داد: با عنایت به این مهم که بخش اعظمی از افراد زیر پوشش این نهاد را دانش‌آموزان و دانشجویان تشکیل می‌دهند رویکرد ما در اجرای برنامه‌های دهه فجر در بسیاری از موارد اجرای برنامه‌های متنوع و جذاب برای این قشر از ولی‌نعمتان زیر پوشش است.
این مسئول در ادامه ادامه داد: این برنامه با اجرای جشنواره‌های سرود انقلابی، جشنواره‌های نمایشی، مسابقات فرهنگی، مسابقه‌های اینترنتی و پیام کوتاه با اهدای جوایزی نفیس به برگزیدگان این مسابقات در دست اجر ااست.
نیازی در پایان اذعان داشت: قصد داریم برنامه‌های خود را به بهترین و جذاب‌ترین شکل برای دانشجویان و دانش‌آموزان مستقر در مجتمع‌های تربیتی فرهنگی کمیته امداد و کانون‌های جوانان پیرو ولایت در سطح این استان اجرا کنیم.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول