اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول ستاد دهه فجر کرمان:

دهه فجر یادآور ‌ارزش‌ها و روزهای ماندگار است

خبرگزاری فارس: مسئول ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان کرمان گفت: ایام‌الله دهه مبارک فجر یادآور خوبی‌ها، ‌ارزش‌ها، فداکاری‌ها و روزهای ماندگار است.

دهه فجر یادآور ‌ارزش‌ها و روزهای ماندگار است
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان مهدی صدفی ظهر امروز پیش از خطبه‌های نماز جمعه مرکز استان در جمع نمازگزاران اظهار داشت: ایمان راسخ، دین‌مداری، ولایت‌مداری، نقش اعتقاد ملت در تشکیل و پیروزی انقلاب اسلامی از مهم‌ترین مولفه‌های پیروزی انقلاب اسلامی به شمار می‌رود.
وی نقش رهبری امام خمینی (ره) را به عنوان بنیانگذار جمهوری اسلامی و پرچم‌دار نهضت و رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، وحدت کلمه و وفاق ملی را از دیگر مولفه‌ها و موفقیت‌های پیروزی انقلاب اسلامی برشمرد.
صدفی تصریح کرد: تمام توطئه‌ها و فتنه‌ها را از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون با حضور و هوشیاری مردم و هدایت مقام معظم رهبری و وفاق ملی پشت سر گذاشتیم.
وی بیان داشت: دهه فجر یادآور خوبی‌ها،‌ارزش‌ها، فداکاری‌ها و روزهای ماندگار است.
صدفی با اشاره به تبلیغ و شایعه‌سازی دشمن برای ایجاد یاس و ناامیدی در بین ملت‌های مسلمان عنوان کرد: تبیین برکات و دستاوردهای انقلاب اسلامی در زمینه‌های مختلف از مهم‌ترین اهداف برگزاری آیین‌های سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است.
وی با تاکید بر اینکه ملت‌های مسلمان در بیداری اسلامی از انقلاب اسلامی الگو گرفته‌اند، افزود: در دهه فجر به دنیا اعلام می‌کنیم که ملت ایران همانند روزهای آغازین انقلاب اسلامی گوش به فرمان ولایت هستند.
صدفی با اشاره به این سخن امام راحل که فرمود «دشمن از اجتماعات ملت ایران می‌ترسد»، اذعان داشت: در دهه فجر شاهد برگزاری اجتماعات باشکوهی از حضور، همدلی و وفاق ملی و انس و الفت بین مردم و مسئولان هستیم.
وی ایجاد شادی و نشاط و تقویت بعد خودباوری در جامعه را از دیگر اهداف برگزاری برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر ذکر و بیان کرد: ملت ایران روی پای خود ایستاده است و در تمام زمینه‌ها حرف برای گفتن دارد.
صدفی خاطرنشان کرد: مشارکت عمومی مردم در برگزاری برنامه‌ها رویکرد اصلی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان کرمان است.
وی به تشکیل کمیته‌های 26گانه ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان کرمان اشاره کرد و افزود: این کمیته‌ها در برگیرنده تمام اقشار جامعه هستند.
صدفی از تشکیل ستادهای شهرستانی دهه فجر در استان کرمان خبر داد و گفت: 2 هزار و 500 ستاد روستایی و عشایری دهه فجر در این خطه فعال هستند.
وی ابراز داشت: 3 هزار عنوان برنامه در ایام‌الله دهه فجر در سراسر استان کرمان برگزار می‌شود که تاثیرگذاری و محتوای این آیین‌ها مدنظر بوده است.
انتهای پیام/غ10/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول