اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همسفر با دولت / 21

وزرا طرح‏های دهه فجر را در سمنان افتتاح می‏کنند

خبرگزاری فارس: عالی‏ترین مقام اجرایی دولت در استان سمنان اعلام کرد: وزرا در خلال انجام دور چهارم سفر استانی دولت به سمنان، طرح‏های دهه فجر را در این استان افتتاح می‏کنند.

وزرا طرح‏های دهه فجر را در سمنان افتتاح می‏کنند

عباس رهی امروز در گفت‏وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در سمنان اظهار کرد: وزیران دولت دهم در قالب دور چهارم سفر استانی، به نقاط مختلف استان سمنان سفر می‏کنند تا طرح‏های دهه فجر با حضور آنها به بهره‏برداری برسد.

وی با بیان اینکه سفرهای دور چهارم دولت به دستور رهبر معظم انقلاب اسلامی و به منظور جمع و جور کردن مصوبات سه سفر قبلی انجام می‏شود، ادامه داد: در این سفر طرح‏هایی که تاکنون اجرایی نشده‏اند یا مشکلاتی دارند، بررسی و در روند اجرای آنها تسریع می‏شود.

عالی‏ترین مقام اجرایی دولت در استان سمنان با بیان اینکه تمام مصوبات "اصلی" استان سمنان بی‏شک اجرایی می‏شود، منظور از مصوبات اصلی را طرح‏هایی دانست که بسیار مهم و اساسی بوده و جزو مطالبات اصلی مردم این استان است.

رهی افزود: سفر دولت هر چه زودتر اتفاق بیفتد، اعتبارات بیشتری به استان سمنان داده می‏شود و دستورات احمدی‏نژاد با شتاب بهتری به مرحله اجرا می‏رسد.

وی بیان کرد: تمام مصوبات قبلی باید تا پایان کار دولت دهم به مرحله اجرا برسد.

به گزارش فارس استان سمنان و مجموعه مدیران این استان از بامداد روز چهارشنبه در پی اعلام ناگهانی سفر هیئت دولت به سمنان در جلسات متعدد هماهنگی برگزاری این سفر حضور یافته‏اند.

استاندار سمنان ظهر چهارشنبه از سفر رئیس‌جمهور و هیئت دولت، سه‌شنبه و چهارشنبه هفته آینده به استان سمنان خبر داده بود.

رهی اظهار کرد: سفر هیئت دولت به منظور جمع‌بندی مصوبات سه سفر گذشته هیئت دولت به این استان انجام می‌شود.

وی افزود: رئیس‌جمهور و هیئت دولت در این سفر با مردم شهرستان‌های مختلف استان سمنان دیدار و مشکلات سفرهای گذشته خود را بررسی می‌کنند.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول