اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کنگان خبر داد

راه‌اندازی بخش دیالیز بیمارستان کنگان در دهه فجر امسال

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان کنگان از راه‌اندازی بخش دیالیز بیمارستان کنگان در دهه فجر امسال خبر داد.

راه‌اندازی بخش دیالیز بیمارستان کنگان در دهه فجر امسال

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، تیمور یزدان‌شناس بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: توسعه زیرساخت‌های اساسی شهرستان کنگان از مهم‌ترین برنامه‌های مسئولان است و بویژه در حوزه بهداشت و درمان اهتمام جدی داریم.

وی افزود: تبدیل بیمارستان کنگان به عنوان بیمارستان معین صنعت نفت اقدام ارزنده‌ای است که طی سال جاری انجام گرفته و امیدوار هستیم شاهد افزایش کمی و کیفی خدمات در این مجموعه باشیم.

فرماندار کنگان با اشاره به نیاز مبرم مردم کنگان به داروخانه شبانه‌روزی خاطرنشان کرد: هیچکدام از داروخانه‌های کنگان استانداردهای لازم برای داروخانه شبانه‌روزی را ندارند اما با برنامه‌ریزی‌های فشرده و منظم، ساعات کار داروخانه‌های سطح شهر افزایش یافته و شهروندان می‌توانند تا ساعت دو شب از خدمات داروخانه‌ها بهره‌مند شوند.

بزدان‌شناس بیان کرد: شبکه بهداشت و درمان شهرستان با جدیت پیگیر مسئله است تا یکی از داروخانه‌ها را به استانداردهای لازم برساند و به یک داروخانه شبانه‌روزی تبدیل کند.

فرماندار شهرستان کنگان از افتتاح بخش دیالیز بیمارستان کنگان در دهه فجر امسال خبر داد و گفت: بخش دیالیز بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان در دهه فجر امسال مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی تصریح کرد: همچنین با تلاش‌های انجام شده بخش ام‌.آر.آی  این بیمارستان نیز تا پایان سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.

فرماندار کنگان با اشاره به وضعیت اورژانس بیمارستان نیز اظهار داشت: متاسفانه بعلت کمبود پزشک در سطح شهرستان و استان، اورژانش بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان جوابگوی نیاز مراجعه کنندگان نیست که در آینده نزدیک این بخش مهم بیمارستان کنگان از نظر فیزیکی و نیروی انسانی توسعه خواهد یافت.

یزدان‌شناس افزود: از همه توان و ظرفیت موجود برای رشد و توسعه شاخص‌های بهداشتی و درمانی تلاش می‌کنیم و هیچ فرصتی را هدر نمی‌دهیم.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول