اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار شیراز تاکید کرد

استفاده از دهه فجر برای ایجاد نشاط انتخاباتی

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری شیراز گفت: مسئولان این شهرستان از فرصت دهه فجر برای حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رای انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی استفاده کنند.

استفاده از دهه فجر برای ایجاد نشاط انتخاباتی
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان شیراز، وحید رجایی در جلسه ستاد بزرگداشت ایام دهه مبارک فجر که در فرمانداری شیراز برگزار شد، با بیان اهمیت این ایام اظهار داشت: از آغاز انقلاب اسلامی ایران تا کنون مناسبت‌های بسیاری به عنوان ایام‌الله نامگذاری شده که مهم‌ترین آنها با زنده نگه داشتن آن نسل‌های بعدی متوجه عظمت انقلاب می‌شوند، دهه مبارک فجر است.
معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری شیراز عنوان کرد: دهه پرفروغ فجر، خاستگاه ارزش‌های اسلامی، مقطع رهایی ملت ایران از ظلم و استبداد است.
رجایی با بیان اینکه در دهه فجر بود که ملت تولدی دیگر یافت، خاطرنشان کرد: این دهه در تاریخ ایران نقطه‌ای تعیین کننده و بی‌مانند به شمار می‌رود که عزت و بالندگی اسلام و اطاعت با معرفت از ولایت، ایران را به الگویی مستقل و مقتدر برای تمام حکومت‌ها در همیشه تاریخ مبدل ساخته است.
وی به فرصت‌های دهه مبارک فجر نیز اشاره‌ای داشت و تصریح کرد: امروز با توجه به وسعت فضای مجازی و انعکاس برنامه‌ها به خارج از کشور، فرصت‌های مناسبی برای ارائه پیام‌های شفاف به خارج از مرزهای ایران به وجود آمده و مردم کشورهای اسلامی خیره‌تر از همیشه، فعالیت‌های ایران را دنبال می‌کنند، از این رو باید از این فرصت ویژه برای صدور پیام انقلاب اسلامی به جهان استفاده کرد.
معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری شیراز در پایان سخنان خود بر برگزاری جشن‌های باشکوه ایام‌الله دهه مبارک فجر با حفظ ارزش‌های اسلامی در شهرستان شیراز تاکید کرد و از مدیران و بخشداران این شهرستان خواست تا علاوه بر شرکت در ویژه برنامه‌های دستگاه‌های مربوطه در جشن‌های مردمی نیز حضوری فعال داشته باشند و از این فرصت برای حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رای انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی که در 12 اسفند ماه سال جاری برگزار می‌شود، استفاده لازم را ببرند.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول