اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان خبر داد

ارائه 41 خدمت الکترونیکی به فرهنگیان در زنجان

خبرگزاری فارس: مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: در مجموع 41 خدمت الکترونیکی توسط اداره کل آموزش و پرورش به فرهنگیان ارائه می‌شود.

ارائه 41 خدمت الکترونیکی به فرهنگیان در زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، امیر نظری عصر امروز در جلسه ستاد دولت الکترونیک با اشاره به اینکه 15 هزار فرهنگی در استان زنجان وجود دارد، اظهار داشت: 7 هزار نفر از این فرهنگیان بازنشسته هستند.

وی با بیان اینکه خدمات دولت الکترونیک در آموزش و پرورش در سه بخش ارائه می‌شود، خاطر نشان کرد: خدمات دولت به دولت شامل سه خدمت، دولت به اقشار با شش خدمت الکترونیکی و دولت به همکاران و فرهنگیان با 32 خدمت، سه بخش ارائه دهنده خدمت الکترونیکی به شمار می‌روند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه خدمات دولت به دولت شامل تغذیه اطلاعات و پشتیبانی سامانه کارمند و ارسال و دریافت خدمات می‌شود، اضافه کرد: اطلاع رسانی مزایده‌ها و مناقصات، سیستم ثبت‌نام اینترنتی دانش‌آموزی (سناد)، هوشمند سازی مدارس، اطلاع‌رسانی نتایج آزمون‌های استخدامی، اتصال مدارس به شبکه اینترنت ملی و ایجاد تلفن گویا نیز از جمله خدمات بخش دولت به کارکنان اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه عمده خدمات الکترونیکی در بخش دولت به همکاران اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان ارائه می‌شود، ادامه داد: ارائه فیش حقوقی از طریق سایت اداره کل و مناطق تابعه، سامانه نقل و انتقال فرهنگیان، سیستم اتوماسیون مکاتبات اداری، پایگاه اطلاعاتی (سرا)، سیستم بکفای مدارس (آمار)، سامانه اموال اختصاصی مدارس استان، سیستم حقوق و دستمزد، سامانه مدیریت بازدید و ماموریت از جمله خدمات بخش دولت به همکاران است.

نظری تصریح کرد: سیستم الکترونیکی فروشگاه فرهنگیان و اتصال آن به سامانه حقوق، اطلاع رسانی خدمات مرکز آموزشی و تفریحی باشگاه فرهنگیان، ارائه تسهیلات خرید خودروی فرهنگیان، برگزاری دوره‌های اموزشی کوتاه مدت غیر حضوری به صورت مجازی، سامانه جامع اطلاعاتی پایگاه‌های اوقات فراغت کشور، نرم‌افزار جدید خرید، وب گاه اطلاع‌رسانی و ارتباطی، پایگاه اطلاع‌رسانی و نظام راهنمایی و مشاوره نیز از دیگر خدمات بخش دولت به همکاران در اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان به شمار می‌رود.

وی همچنین به وب گاه کارشناسی پژوهش و تحقیقات به عنوان یکی از خدمات الکترونیک اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان اشاره کرد و افزود: درج خدمات و اطلاع‌رسانی در پرتال مردم ایران، نرم‌افزار انبارداری متمرکز، نرم‌افزار ذی‌حساب، وب گاه صندوق ذخیره فرهنگیان، سامانه ویژه عترت، نماز و اطلاعات حافظان قرآن کریم، سایت ویژه گروه‌های آموزشی و ... از دیگر خدمات این اداره محسوب می‌شود.

مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به سایت رشد به عنوان غنی‌ترین سایت آموزش و پرورش اضافه کرد: این سایت شامل دانشنامه رشد، رسانه آموزشی، آموزش مجازی و ... است.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول