اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان استان زنجان خبر داد

حضور چشمگیر دانش‌آموزان و فرهنگیان در راهپیمایی 22 بهمن

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان استان زنجان از حضور چشمگیر دانش‌آموزان و فرهنگیان در راهپیمایی 22 بهمن خبر داد.

حضور چشمگیر دانش‌آموزان و فرهنگیان در راهپیمایی 22 بهمن
علیرضا مولایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: همزمان با آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی برنامه‌های مختلفی از سوی سازمان بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان استان زنجان در زنجان برگزار می‌شود.
وی با اشاره به نامگذاری روز نخست دهه فجر انقلاب اسلامی به عنوان انقلاب اسلامی، امامت حضرت ولی‌عصر (عج)، امام خمینی (ره)، ولایت و رهبری از اجرای مراسم صبحگاه سراسری همراه با به صدا در آوردن زنگ گلبانگ انقلاب اسلامی و بیداری جهان اسلام و قرائت جمعی دعای عهد خبر داد.
وی با بیان اینکه در دومین روز این دهه با عنوان انقلاب اسلامی، ایمان، جهاد و شهادت نامگذاری شده است، افزود: گلباران و عطر افشانی مزار شهدا به ویژه مزار شهدای دانش‌آموز، دیدار با خانواده‌های معظم شهدای دانش‌آموز و برگزاری مسابقات قرآن و عترت در مرحله استانی برای خواهران از ویژه برنامه‌های این روز محسوب می‌شود.
رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان استان زنجان  با اشاره به حضور دانش‌آموزان به صورت سازمان یافته در مراسم نماز جمعه افزود: سومین روز این دهه به عنوان انقلاب اسلامی، انتظار فرج، حاکمیت جهانی اسلام و استکبار ستیزی نامگذاری شده است.
وی از نامگذاری روز چهارم انقلاب اسلامی به عنوان انقلاب اسلامی، جهاد اقتصادی، فرهنگ و احیای ارزش‌های اسلامی بیان داشت: در این روز دوازدهمین جشنواره استانی سرودهای بسیج دانش‌آموزی و داوری آثار منتخب حوزه‌ها و نشست‌های فرهنگی، سیاسی و اجتماعی برگزار می‌شود.
مولایی پنجمین روز از دهه فجر را انقلاب اسلامی، قرآن، بصیرت دینی و وحدت اسلامی عنوان کرد و یاد آور شد: برگزاری مرحله استانی مسابقات قران و عترت ویژه پویندگان و پیشگامان ویژه برادران از برنامه‌های این روز محسوب می‌شود.
وی از برگزاری جلسات هم‌اندیشی با موضوع حجاب و عفاف و اجرای طرح صالحین در مدارس و گروه‌های تربیتی خبر داد و افزود: ششمین روز این دهه به عنوان انقلاب اسلامی، جوانان، خودباوری و نهضت علمی نامگذاری شده است.
رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان استان زنجان با اشاره به نامگذاری هفتمین روز دهه فجر با عنوان انقلاب اسلامی، آمادگی دفاعی، بسیج و اقتدار ملی تصریح کرد: مرحله استانی یازدهمین جشنواره علمی دانش‌آموزان ممتاز، مبتکر و مخترع بسیجی در این روز برگزار می‌شود.
وی بیان داشت: همزمان با هشتمین روز از دهه فجر با عنوان انقلاب اسلامی، عدالت گستری، مردم سالاری دینی و حمایت از مستضعفان از جانبازان مراکز درمانی و آسایشگاه‌ها بازدید و جلسه شورای عالی قشر در این روز برگزار می‌شود.
مولایی از نامگذاری نهمین روز دهه فجر با عنوان انقلاب جهانی اسلام، پیامبر اعظم (ص) و بیداری اسلامی خبر داد و خاطرنشان کرد: در این روز کوهپیمایی ویژه دانش‌آموزان پیشگام برگزار می‌شود.
وی با اشاره به نامگذاری آخرین روز این دهه با عنوان پیروزی انقلاب اسلامی، استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی گفت: حضور دانش‌آموزان در راهپیمایی 22 بهمن، اجرای سرود یک هزار و 357 نفری توسط دانش‌آموزان بسیجی از برنامه‌های این روز محسوب می‌شود.
رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان استان زنجان از فضا سازی‌های لازم فرهنگی و ارزشی در حوزه‌ها، کانون‌های مقاومت بسیج و واحدهای مقاومت در دهه فجر خبر داد و افزود: برپایی نمایشگاه‌های فرهنگی، هنری، عکس، روز شمار انقلاب و محصولات فرهنگی از دیگر برنامه‌های این دهه است.
وی حضور فراگیر در فضای مجازی، اجرای مسابقات کتاب خوانی، مقاله ‌نویسی، روزنامه‌ دیواری و برپایی محافل شعر ادبی انقلاب را از دیگر برنامه‌های این دهه اعلام کرد.
مولایی اجرای مسابقات ورزشی جذاب و مهیج تیر اندازی، طناب‌ کشی و دارت را از دیگر برنامه‌های این دهه برشمرد و گفت: برنامه‌های مختلف ابتکاری نیز در این دهه برگزار می‌شود.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول