اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل مسکن و شهرسازی آذربایجان غربی اعلام کرد

خانه‌دار شدن فرهنگیان فاقد مسکن در آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: مدیرکل مسکن و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال جاری تمام فرهنگیان فاقد مسکن آذربایجان غربی زیر پوشش قرار گیرند.

خانه‌دار شدن فرهنگیان فاقد مسکن در آذربایجان غربی
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه خلیل محبت‌خواه شامگاه دیروز در حاشیه نشست مسائل و مشکلات تعاونی‌های مسکن مهر فرهنگیان آذربایجان غربی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: 517 واحد مسکن فرهنگیان در چهار شهرستان ارومیه، خوی، پلدشت و ماکو در دست احداث است.
وی افزود: در شهرستان ارومیه 212 واحد، در خوی 189، پلدشت 43 و ماکو 73 واحد مسکونی در دست احداث است.
این مسئول در ادامه به پروژه‌های در دست اجرا اشاره و اضافه کرد: در حال حاضر در اداره کل مسکن و شهرسازی 37 پروژه عمرانی در دست مطالعه و اجراست.
مدیرکل مسکن و شهرسازی آذربایجان غربی اظهار داشت: از این تعداد 31 پروژه عمرانی در دست احداث است که این طرح‌ها در قالب پروژه‌های ملی و استانی هستند.
محبت‌خواه ادامه داد: پروژه‌های در دست اجرا شامل ساختمان‌های اداری، مجتمع‌های فرهنگی و هنری، مراکز مذهبی، بهداشتی و درمانی و احداث بیمارستان در شهرستان‌های مختلف استان است.
وی میزان اعتبارات پروژه‌های عمرانی استان را بیش از 166 میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: از این میزان 57 میلیارد و 560 میلیون ریال از محل اعتبارات استانی و 109 میلیارد و 386 میلیون ریال آن نیز مربوط به پروژه‌های ملی است.
محبت‌خواه اظهار داشت: تعداد کل پروژه‌های مسکن مهر استان مشتمل بر پروژه‌های مسکن مهر 31 هزار و 218 نفر است و این در حالیست که تعداد تعاونی‌های مسکن مهر 22 هزار و 406 واحد مسکونی، خود مالکان و اضافه اشکوب 6 هزار و 285 واحد، سه جانبه 852 واحد و چندخانواری یک‌هزار و 675 واحد است.
به گفته مدیرکل مسکن و شهرسازی آذربایجان غربی پیشرفت فیزیکی پروژه‌های مذکور در ابتدای سال 89 در حدود 10 درصد بود که هم‌اکنون دارای پیشرفت فیزیکی 50 درصد است.
محبت‌خواه گفت: پیش‌بینی می‌شود 6 هزار واحد مسکونی تا پایان سال جاری به بهره‌برداری برسد که این تعداد واحد مسکونی مربوط به شهرستان‌های ارومیه، اشنویه، بوکان، پیرانشهر، خوی، سردشت، سلماس، شاهین‌دژ، ماکو، مهاباد، میاندوآب و نقده است که بیشترین واحدهای افتتاحی با یک‌هزار و 774 واحد مسکونی متعلق به شهرستان ارومیه است.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول