اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار رامیان:

فرهنگیان قشری تاثیرگذار در انتخابات هستند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان رامیان گفت: فرهنگیان و معلمان از تاثیرگذاران افراد جامعه در انتخابات به شمار می‌روند که می‌توانند به حضور حداکثری مردم در انتخابات کمک کنند.

فرهنگیان قشری تاثیرگذار در انتخابات هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، قاسم سمیعی پیش از ظهر امروز در جمع هیئت عزاداری کارکنان آموزش و پرورش شهرستان رامیان که در آموزشگاه کار و دانش شیخ بهائی برگزار شد، اظهار کرد: فرهنگیان جدای از تاثیر مثبت و خوبی که در بحث حضور حداکثری مردم دارند می‌توانند در انتخابی شایسته و اصلح هم تاثیرگذار باشند.
وی تصریح کرد: معلمان با استفاده از فاکتورهایی مثبت و خوب و الگوبرداری شایسته از اندیشه‌ها و تفکرات مقام معظم رهبری نماینده‌ای خوب را راهی مجلس کنند که برای آبادانی منطقه و کشور مفید واقع شود.
فرماندار شهرستان رامیان اضافه کرد: دانش‌آموزانی که شرایط سنی شرکت در انتخابات را دارند هم باید به حضور باشکوه مردم و خانواده‌ها در انتخابات 12 اسفند ماه کمک کنند و برای خود و آینده کشورشان تصمیم بگیرند.
سمیعی با اشاره به بیداری اسلامی کشورهای منطقه، ایران را الگوی مناسب برای این انقلاب‌ها دانست و بر هوشیاری مردم نسبت به توطئه‌های دشمنان تاکید کرد.
وی سقوط دیکتاتور مصر در 22 بهمن و فرار عبدالله صالح دیکتاتور یمن در روز بهمن و سقوط رژیم شاهنشاهی پهلوی در سال 1357 را تامل‌برانگیز دانست و ابزار امیدواری کرد: که مردم مسلمان منطقه هر چه زودتر بر سرنوشت مسلط و حکام دست‌نشانده خود را به زباله‌دان تاریخ بیندازند.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان رامیان هم در این مراسم توجه به بحث انتخابات را لازم و ضروری دانست و گفت: در آستانه انتخابات با توجه به حساسیت‌های بین‌المللی تمام نگاه‌های جهانیان به کشور ماست.
حسین آشکارکلائی اظهار کرد: باید همه تلاش‌مان را کنیم تا ضمن باشکوه و خاطره‌انگیز برگزار کردن ایام‌الله دهه فجر،  انتخاباتی خوب و حماسه‌ای برگزار کنیم.
وی با اشاره به دستورالعمل جلسه به چگونگی کمک گرفتن از نهادها و افراد خیر به کودکان بی‌بضاعت و بی‌سرپرست خواستار رسیدگی بیشتر به این دانش‌آموزان شد.
انتهای پیام/ج30/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول