اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ایجرود خبر داد

ثبت‌نام 17 درصد از دانش‌آموزان و فرهنگیان در طرح نهضت قرآن

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش شهرستان ایجرود گفت: 17 درصد از فرهنگیان و دانش‌آموزان ایجرودی در طرح نهضت ملی قرآن ثبت نام کرده‌اند.

ثبت‌نام 17 درصد از دانش‌آموزان و فرهنگیان در طرح نهضت قرآن
نقی ناصر احمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: آموزش و پرورش شهرستان ایجرود اقدامات بسیاری را در زمینه ارتقای سطح علمی دانش‌آموزان این شهرستان انجام داده است.
وی خاطر نشان کرد: افزایش مراکز پیش دبستانی از اقداماتی است، که توسط آموزش و پرورش شهرستان ایجرود صورت گرفته است.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان ایجرود تک نوبته کردن مدارس ایجرود، یکپارچه سازی مدارس و مجتمع‌ها را نیز از دیگر اقداماتی عنوان کرد که توسط آموزش و پرورش شهرستان ایجرود صورت گرفته است.
وی برگزاری جشنواره خیرین مدرسه‌ساز را یکی از برنامه‌های بسیار خوب آموزش و پرورش شهرستان ایجرود عنوان کرد و افزود: شرکت فرهنگیان در المپیاد‌های مختلف و گازرسانی به آموزشگاه‌ها نیز از دیگر اقداماتی است که از آغاز سال جاری صورت گرفته است.
ناصر احمدی در ادامه با اشاره به اجرای طرح نهضت ملی قرآن کریم در مدارس یادآور شد: در حال حاضر 17 درصد از فرهنگیان و دانش‌آموزان ایجرودی در این طرح نام‌نویسی کرده‌اند.
وی در ادامه از برگزاری جشنواره رباتیک دانش‌آموزی شهرستان ایجرود در دهه فجر امسال خبر داد و گفت: این جشنواره نیز به همت آموزش و پرورش شهرستان ایجرود و با همکاری دستگاه‌های ذی‌ربط برگزار می‌شود.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان ایجرود یادآور شد: در حال حاضر 6 هزار و 400 دانش‌آموز در ایجرود به تحصیل اشتغال دارند.
وی تعداد مدارس فعال در شهرستان ایجرود را 119 مدرسه عنوان کرد و اضافه کرد: 10 واحد از این مدارس در مقطع دبیرستان هستند.
ناصر احمدی با اشاره به اینکه از مجموع مدارس موجود در این شهرستان 30 باب مدرسه در مقطع راهنمایی فعالیت دارد، یادآور شد: 79 باب از مدارس موجود در شهرستان ایجرود در مقطع ابتدایی فعال است.
 وی در بخش دیگری از این گفت‌و‌گو با اشاره به برگزاری آزمون آغازین برای دانش‌آموزان ایجرودی یادآور شد: این آزمون در پایه‌های مختلف مقطع راهنمایی و همچنین در پایه اول متوسطه برگزار شد.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان ایجرود خاطر نشان کرد: در مقطع راهنمایی ایجاد زمینه بررسی آغاز مناسب آموزش مبتنی بر آموخته‌های پیشین با ارائه بازخورد مناسب به دانش‌آموزان، معلمان و اولیا از جمله اهداف این آزمون محسوب می‌شود.
وی با بیان اینکه در راستای اجرای آزمون آغازین یک‌هزار و 660 نفر از دانش‌آموزان مقطع راهنمایی در دروس ریاضی و علوم تجربی به رقابت پرداختند، ادامه داد: همچنین 502 نفر از دانش‌آموزان پایه اول متوسطه نیز با هدف حفظ آمادگی در فرآیند یاد دهی و انجام ارزشیابی در این آزمون شرکت کرده‌اند.
ناصر احمدی یکی از مزایای بسیار خوب اجرای این طرح را آموزش مطلوب برای افراد شرکت کننده در این طرح عنوان کرد.
وی اذعان کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و پس از پایان این برنامه در خصوص نواقص یادگیری دانش‌آموزان بحث صورت گرفته است.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان ایجرود همچنین در ادامه از تشکیل گروه‌های انصار الصلاة و خادمین الصلاة توسط دانش‌آموزان ایجرودی خبر داد و گفت: هدف از تشکیل این گروه ها ایجاد ارتباط بیشتر با خدا در بین دانش‌آموزان است.
وی اذعان داشت: در این طرح دانش‌آموزان شهرستان ایجرود با تشکیل‌ گروه‌های مذکور معنویت را مهمان مساجد روستاهای این شهرستان می‌کنند.
ناصر احمدی با بیان اینکه در طول هفته به نوبت یکی از مجتمع‌های آموزشی و پرورشی ایجرود میزبانی آن را بر عهده داشته و دانش‌آموزان در مساجد روستاهای این شهرستان حضور پیدا می‌کنند.
انتهای پیام/ر20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول