اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم آزادشهر در مجلس:

مردم با حضور گسترده در انتخابات به جمهوری اسلامی رای می‌دهند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم با حضور پرشور و یکپارچه در انتخابات جدای از انتخابی که دارند، به جمهوری اسلامی رای خواهند داد و تداوم این نظام مقدس را ضمانت می‌کنند.

مردم با حضور گسترده در انتخابات به جمهوری اسلامی رای می‌دهند
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، مرادعلی منصوری‎رضی صبح امروز در دیدار با جمعی از شهروندان آزادشهر اظهار داشت: امروز شرکت در انتخابات به منظور مقابله با تهدیدها و تحریم‎های دشمن امری ضروری و واجب است.
وی تصریح کرد: مردم همیشه در صحنه و انقلابی با حضور شایسته و حداکثری خود در کنار انتخابی که بر اساس عقل و منطق صورت می‎گیرد و فرمایشات ولایت فقیه در آن لحاظ شده، بیعت دوباره‎ای با امام و رهبری خواهند داشت و استمرار و تداوم نظام مقدس جمهوری اسلامی را ضمانت خواهند کرد.
نماینده مردم آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تهدیدها و تحریم‎هایی که علیه ایران شده، ابراز داشت: دشمن باید بداند ملت بزرگ ایران یک ملت امتحان پس داده و در برابر تبلیغات کاذب و شایعه‎پراکنی‎ها و تهدیدهای آنان میدان را خالی نمی‎کند و با تمام قدرت برای رسیدن به اهداف از پیش تعیین‌شده‎اش می‎کوشد.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: دو ماه پایانی سال 1390 شرایط حساسی را پیش رو داریم و در کنار جشن‎های بزرگ عید انقلاب که امسال مصادف گشته با ایام تولد حضرت محمد (ص) و هفته وحدت باید برای برگزاری انتخاباتی باشکوه و در خور نام نظام تلاش کنیم، لذا این یک وظیفه ملی است و همه ما باید احساس مسئولیت داشته باشیم و به بهترین شکل ممکن در صحنه حضور داشته باشیم.
وی ادامه داد: به جز اینکه هر انتخابی که داریم به حضور حداکثری و یکپارچه متشکل از اقوام و اقشار مختلف بیندیشیم تا شرمنده امام و شهدای‎مان نشویم و شاهد عزت و سربلندی بیشتر نظام و مملکت باشیم.
منصوری‎رضی اضافه کرد: شهرستان‎های آزادشهر و رامیان سال‌های طولانی است که وحدت شیعه و سنی را در کنار هم شاهد هستند از این‌رو انتظار است امسال هم به مانند همیشه با عنایت به فرا رسیدن هفته وحدت و ایام‎الله دهه فجر برنامه‌های باشکوه مشترکی را برگزار کنند تا صدای شادی‌هایشان را دنیا بشنود.
انتهای پیام/ن۲۰/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول