اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام ستاد انتخابات استان زنجان:

حضور گسترده مردم در انتخابات موجب نابودی دشمنان می‌شود

خبرگزاری فارس: قائم مقام ستاد انتخابات استان زنجان گفت: حضور گسترده مردم در انتخابات به عنوان الگوی مردم منطقه و جهان آثار مطلوبی داشته و موجب یاس و ناامیدی دشمنان داخلی و خارجی می‌شود.

حضور گسترده مردم در انتخابات موجب نابودی دشمنان می‌شود

محمد پورجعفری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: از 25 فرآیند انتخابات که از سوی وزارت کشور به استان‌ها تکلیف شده است طبق زمان‌بندی انجام شده این برنامه‌ها به نحو مطلوبی تا کنون در استان اجرا شده است.

وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در زمینه انتخابات مجلس شورای اسلامی، افزود: مقام معظم رهبری می‌فرماید طبق تجربه‌ای که از حضور گسترده مردم در انتخابات به دست آمده است، حضور مردم در روند انتخابات تاثیر داشته و برنامه‌ریزی‌های دشمنان را خنثی کرده است.

قائم مقام ستاد انتخابات استان زنجان با بیان اینکه انتخابات چهار رکن اساسی دارد، افزود: رکن نخست انتخابات مردم هستند که خوشبختانه مردم ولایتمدار و متدین استان زنجان تا کنون در انتخابات گذشته به طور گسترده در این انتخابات شرکت کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه رکن دوم انتخابات مجریان انتخابات محسوب می‌شوند، افزود: مجریان استان برنامه‌ریزی‌های لازم را در زمینه حضور گسترده مردم در انتخابات را انجام داده‌اند.

پور جعفری رکن سوم انتخابات را کاندیداهای انتخابات عنوان کرد و یادآور شد: کاندیداها نیز باید با تبعیت از قانون تابع آن باشند.

وی رکن چهارم انتخابات را رسانه‌ها دانست و بیان داشت: رسانه‌ها نیز باید با تاکید بر شعار انتخابات در زمینه مشارکت حداکثری، قانون‌مداری، عدالت محوری و امانتداری توجه کرده و با بیان و قلم خود شعار انتخابات را در جامعه ترویج کنند.

قائم مقام ستاد انتخابات استان زنجان بر لزوم حضور حداکثری مردم در انتخابات با تشویق و بسترسازی‌های لازم تاکید کرد و افزود: شرکت گسترده مردم در انتخابات نیازمند بسترسازی‌های لازم است که باید رسانه‌ها در این زمینه تلاش کنند.

وی ادامه داد: تبلیغ و تشویق مردم به حضور حداکثری در انتخابات و معرفی کاندیداهای اصلح از وظایف رسانه‌ها است که باید اطلاع‌رسانی مطلوبی به مردم داشته باشند.

پور جعفری با بیان اینکه شرکت و حضور گسترده مردم در انتخابات برای نظام آثار مثبتی دارد، افزود: عدم حضور و حضور کمرنگ اقتدار ملی نظام را کاهش می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه آگاهی مردم موجب خنثی شدن توطئه‌های دشمنان می‌شود، بیان داشت: حضور گسترده مردم در انتخابات موجب افزایش اقتدار ملی می‌شود.

 قائم مقام ستاد انتخابات استان زنجان با اشاره به خیزش‌های صورت گرفته در منطقه بیان داشت: حضور گسترده مردم در انتخابات به عنوان الگوی مردم منطقه و جهان آثار مطلوبی داشته و موجب نابودی دشمنان داخلی و خارجی می‌شود.

وی با بیان اینکه مردم نگران آرای خود نیستند، افزود: مردم به مسئولان اعتماد دارند چرا که همه سازوکارهای برگزاری انتخابات سالم در کشور را فراهم می‌بینند.

پورجعفری با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در زمینه برگزاری انتخاباتی سالم در کشور تصریح کرد: از نظر مقام معظم رهبری 30 انتخابات گذشته همواره با حضور گسترده مردم به صورت سالم برگزار شده و تا کنون هیچ موردی که انتخابات را ناسالم جلوه دهد، در کشور دیده نشده است.

وی خاطرنشان کرد: از دیدگاه مقام معظم رهبری همه افراد جامعه باید به قصد خدمت وارد عرصه انتخابات شده و صاحبان زور و زر نباشند.

انتهای پیام/م20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول