اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بناب:

مردم ایران از هر تحریمی سربلند بیرون خواهند آمد

خبرگزاری فارس: امام جمعه بناب گفت: مردم ایران همانند 33 سال گذشته از هر تحریمی سربلند بیرون خواهند آمد.

مردم ایران از هر تحریمی سربلند بیرون خواهند آمد
به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، حجت‌الاسلام مصطفی باقری‌بنابی در جمع بسیجیان و مردم این شهرستان اظهار داشت: 33 سال است تمام سردمداران کفر، استکبار و شیاطین در خصوص ایران هر قدر توان داشتند به کار بستند و در این راه از هیچ اقدامی کوتاهی نکردند.
وی تصریح کرد: همه این اقدامات تا امروز نه تنها ملت ایران را از پای در نیاورد بلکه مردم ایران را آبدیده‌تر و مصمّم‌تر کرد تا جایی که عزم دانشمندان در مسیر پیشرفت راسخ‌تر از گذشته و روح خودکفایی و خوداتکایی را در کشور ارتقا داد.
امام جمعه بناب، همچنین با اشاره به تحرکات دشمنان نظام در آستانه انتخابات پیش رو گفت: انتخابات یک امتحان بزرگ برای ملت ایران بوده و دشمن در صدد است تا حواس مردم را پرت کند، ولی مطمئن باشند که اینها خاشاکی بیش نیستند.
باقری‌بنابی افزود: این ماجراجویی‌ها باعث نخواهد شد تا جوانان برومند و دانشمند ما پای خود را از راهی که انتخاب کرده‌اند، عقب بکشند و برنامه‌های موردنظر خود‌ را فراموش کنند.
رئیس شورای فرهنگ عمومی بناب سپس به تحرکات اخیر دشمنان در خصوص مشکل‌آفرینی در اقتصاد این کشور اشاره کرد و اظهار داشت: ملت ایران بعد از هزاران هزار فشار و تهدید در قبال این حرکات ساختگی عقب‌نشینی نکرده و نخواهد کرد.
وی افزود: این ملت در دهه اول انقلاب شرایطی به مراتب سخت‌تر از شرایط فعلی را تحمل کرده‌اند و موانع را سربلند پشت سر گذاشتند.
امام جمعه بناب با بیان اینکه جمهوری اسلامی در این شرایط به مراتب قوی‌تر از گذشته است، گفت: این تحریم‌ها از اول شکست خورده هستند، به عبارتی نه تنها از نظر سیاسی شکست خورده بلکه از نظر اقتصادی نیز تجربه شده است.
وی همچنین تأکید کرد: ملت ایران در 33 سال گذشته به این ادبیات عادت کرده و با آن خو گرفته‌اند و بعد از چند صباحی این حرف‌ها و تهدیدات نیز رنگ خواهند باخت.
امام جمعه بناب، با اعلام اینکه اتحادیه اروپا و رئیس جمهور آمریکا باید به فکر اوضاع سیاسی و اجتماعی کشورهای خود باشند که قیام‌های میلیونی کشور آنها را فراگرفته و سران غرب را غافلگیر کرده است، اضافه کرد: آنها اگر می‌توانستند تهدیدات خود را عملی کنند، هیچ کوتاهی نمی‌کردند و امروز دیگر هیچ‌یک از ملت‌ها برای آنها ارزشی قائل نیستند.
باقری‌بنابی در ادامه سخنان خود گفت: در عین حال مسئولان اجرایی رده بالای کشور باید مراقب اوضاع و توطئه‌ها باشند.
امام جمعه بناب تصریح کرد: نباید هزینه‌های عدم مدیریت و سوءمدیریت را مردم پرداخت کنند.
وی اضافه کرد: در شرایطی که دشمنان از هر طرف برای این نظام خط و نشان می‌کشند، باید با تکیه بر مدیریت قوی و منسجم با آنها مقابله کرد و از دادن شعار و وعده‌های توخالی و غیرقابل حل خودداری کرد، از این رو تحریم نفتی و هر تحریم دیگری با مدیریت کارآمد به ناکامی دشمن می‌انجامد.
باقری‌بنابی گفت: مسئول مقتدر آن کسی است که کمتر حرف بزند و بیشتر کار کند و در کشور ما چنین مسئولانی در رده‌های بالای دولت کم نیستند.
وی در ادامه سخنان خود ضمن تأکید بر اهمیت وقف در جامعه همچنین با گرامیداشت فرارسیدن دهه مبارک فجر، فرارسیدن ایام سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفت و از مردم خواست تا جشن‌های دهه فجر را گسترده و باشکوه برگزار کنند و نگذارند این جشن‌های مردمی رنگ دولتی به خود بگیرد.
انتهای پیام/ح10/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول