اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس:

تحریم نفتی برای سرپوش گذاشتن مشکلات اروپا است

خبرگزاری فارس: ‌عضو هیئت رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: اروپا با تحریم نفتی بر ضد ایران می‎خواهد بر مشکلات داخلی‎اش سرپوش بگذارد.

تحریم نفتی برای سرپوش گذاشتن مشکلات اروپا است
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‎الاسلام سیدعلی طاهری بعد از ظهر امروز در جمع اصولگرایان شهرستان گرگان اظهار داشت: اروپا می‎خواهد با درست کردن دشمن خیالی خارجی، مردم خودش را آرام کند و بر اوضاع به‌هم ریخته‎ای که اکنون در کشورهای اروپایی به وجود آمده و مردم به شدت از اوضاع اقتصادی رنج می‎برند صحه بگذارد.
 
*تحریم نفتی بیشتر یک تبلیغ است تا اینکه موثر باشد
وی با بیان اینکه تحریم نفتی بیشتر یک تبلیغ است تا اینکه بتواند موثر باشد، تصریح کرد: امروز مشتری ما برای نفت، فقط اروپا نیست، چندی پیش چین، هند و آفریقا برای اینکه خرید نفت‎شان را از ایران افزایش بدهند اعلام آمادگی کردند و در این بین، اروپا خودش ضرر می‎کند و باید منتظر تبعات منفی چنین رفتاری در بین مجموعه خویش باشد.
نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: قطعا این انتخاباتی که در پیش داریم دشمن‎شکن خواهد بود بنابراین آنها از هر ابزاری استفاده می‎کنند که ایران را تحت فشار قرار داده و به خیال خود مردم را نسبت به نظام دلسرد کنند ولی آنها کور خوانده‎اند.
حجت‎الاسلام طاهری ادامه داد: تجربه 33 ساله نشان داده که مردم با این چیزها صحنه را خالی نمی‎کنند و با تمام وجود به این نظام علاقمندند و پای این نظام ایستاده‎اند لذا این حرکات مذبوحانه هیچ‎گاه نمی‎تواند در اراده و عزم مردم، خللی وارد کند.
 
*لیست انتخاباتی جبهه پایداری و متحد گلستان مشترک خواهد بود
نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی در خصوص جبهه پایداری گفت: در استان گلستان اتفاق کاملی بین جبهه پایداری و جبهه متحد وجود دارد و لیست انتخاباتی جبهه پایداری و جبهه متحد گلستان مشترک خواهد بود.
حجت‎الاسلام طاهری ادامه داد: منتظریم تا این لیست اعلام بشود و جبهه متحد، هر رای را اعلام کند ان‌شاءالله جبهه پایداری همان را در استان گلستان اعلام خواهد کرد.
وی در خصوص برگزاری انتخابات مجلس نهم تصریح کرد: امیدواریم انتخابات در 12 اسفند امسال، جزو بی‎سابقه‌ترین انتخابات از لحاظ حضور پرشور مردم باشد و مردم بصیر ما نیز یقینا دقت لازم را در انتخاب خواهند داشت تا ان‌شاءالله افرادی شایسته وارد مجلس شوند.
 
*وقف صدقه‎ای جاری است که با بسته شدن پرونده عمر پایان نمی‎یابد
نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی در خصوص اهمیت وقف گفت: با انجام وقف، مردم خودشان در کار خیر سهیم می‎شوند، وقف یک صدقه جاریه است که با بسته‎شدن پرونده عمر انسان خیر، پرونده اعمال خیرش بسته نمی‌شود.
حجت‎الاسلام طاهری اظهار داشت: کسی که بخشی از اموال خود را وقف می‎کند در حقیقت دیگران را دعوت به کار خیر می‎کند و یک کار ارزشمند و اعتقادی است.
وی تاکید کرد: وقف نباید تنها در موارد خاص مثلا در عزاداری سیدالشهدا استفاده شود بلکه باید این فرهنگ ارزشمند، گسترش یابد و حتی در جایی‎ که نیاز است این عمل خیر صورت بگیرد و قطعا در زندگی فرد و خانواده واقف، منشأ خیر و برکات خواهد بود.
انتهای پیام/ی20/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول