اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت اهواز:

تحریم‌ها موجب افتخارآفرینی‌های جدید ایران می‌شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت اهواز گفت: تحریم‌های اروپا موجب قدرتمند‌تر شدن ایران اسلامی می‌شود و به این دلیل افتخارات جدیدی خواهد آفرید.

تحریم‌ها موجب افتخارآفرینی‌های جدید ایران می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، حجت الاسلام میراحمدرضا حاجتی ظهر امروز در خطبه نماز جمعه اهواز اظهار کرد: ایران اسلامی همیشه به راه‌های ابتکاری در مقابل تحریم‌ها دست یافته است و به این دلیل است که در 33 سال گذشته تحریم‌های آمریکا هیچ اثری بر ایران نداشته است.
وی افزود: تهدیدها و تحریم‌های کشورهای غرب و دشمنان اسلام هیچ تاثیری بر نظام جمهوری اسلامی ندارند و بالعکس موجب کسب افتخارات و پیشرفت‌های روز افزون کشور می‌شود.
این مقام مسئول تاکید کرد: ایران اسلامی در راستای مقابله با تحریم‌ها به ویژه فروش نفت به اروپا تدابیر جدیدی دارد که به محض اعمال تحریم‌ها به کار خواهد گرفت.
وی گفت: چراغ انقلاب، دنیا را روشن کرد و بیداری اسلامی در کشورهای اروپایی و آمریکا نیز در حال گسترش است.
امام جمعه موقت اهواز در ادامه بیان کرد: اتحادیه اروپا، جمهوری اسلامی ایران را تهدید کرده که دیگر از ایران نفت خریداری نمی‌کند این در حالی است که کشور به فکر جایگزینی برای کشورهای اروپایی برای فروش نفت بوده است.
حاجتی افزود: تا زمانی که مردم پیرو سخنان امام خمینی (ره) هستند و راه این مرد بزرگ را ادامه دهند دشمنان نظام جمهوری اسلامی هیچ کاری نمی‌توانند بکنند.
وی عنوان کرد: امثال افرادی همچون صدام، حسنی مبارک و عبدالله صالح به نابودی کشیده شدند و اگر آل خلیفه کاری کند که خشم شیعیان برافروخته شود با آن‌ها برخورد شدیدی می‌شود.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول