اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه پاکدشت:

تحریم‌ ایران شکست دیگری را برای استکبار به همراه دارد

خبرگزاری فارس: امام جمعه پاکدشت با اشاره به توطئه‌های دشمنان علیه انقلاب اسلامی به واسطه تحریم گفت: تحریم‌ ایران شکست دیگری را برای استکبار به همراه خواهد داشت.

تحریم‌ ایران شکست دیگری را برای استکبار به همراه دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران حجت‌الاسلام حسین لزومی در خطبه‌های نماز جمعه پاکدشت پس از توصیه همگان به تقوای الهی ضمن تسلیت شهادت امام حسن عسکری (ع) آغاز امامت حضرت ولی‌ عصر (عج) را تبریک گفت.

امام جمعه شهرستان پاکدشت اظهار داشت: امام حسن عسکری (ع) پدر امام زمان (عج) است که به واسطه مسموم شدن به شهادت رسید.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت انتخابات مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: انتخابات مجلس در سرنوشت کشور طی چهار سال موثر است و مردم باید در انتخاب خود دقت داشته و فردی را به عنوان نماینده در مجلس انتخاب کنند که توان، مدیریت و آگاهی مناسبی برای قانون گذاری و اداره جامعه را داشته باشد.

حجت‌الاسلام لزومی با بیان ویژگی‌های یک نماینده اصلح عنوان کرد: نماینده اصلح باید آینده نگر، قانون شناس، کاردان و آشنا به مسایل بین‌المللی باشد.

امام جمعه شهرستان پاکدشت در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرارسیدن دهه فجر تاکید کرد: 12 بهمن سالروز ورود تاریخی بنیان‌گذار انقلاب که روز خدایی است.

وی در ادامه با بیان اینکه بهترین پیروزی برای انسان رهایی از شیطان است، خاطرنشان کرد: این روزها، ایامی است که ملت ایران از چنگال حکومت بی‌دین و جبار پهلوی رهایی یافتند و حکومت پهلوی تمام نمادهای اسلامی و الهی را سرکوب و همواره تحت امر دشمنان اسلام عمل می‌کرد.

امام جمعه شهرستان پاکدشت در پایان تصریح کرد: : دهه فجر در حقیقت یک عید بزرگ برای مسلمانان است و لازم است ملت ایران هر سال به دهه فجر و 22 بهمن اهمیت بیشتری دهد و در شهرستان نیز با برنامه‌های مختلف یاد و خاطره ایام پیروزی انقلاب اسلامی زنده نگه داشته می‌شود.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول