اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بیله‌سوار:

تحریم اروپایی‌ها اقتصاد لیبرال دموکراسی را دچار سکته می‌کند

خبرگزاری فارس: امام جمعه بیله‌سوار گفت: تحریم اقتصادی ایران از سوی اروپایی‌ها و آمریکای جهانخوار نظام اقتصادی لیبرال دموکراسی را دچار سکته واقعی می‌کند.

تحریم اروپایی‌ها اقتصاد لیبرال دموکراسی را دچار سکته می‌کند
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل حجت‌‌الاسلام کریم قیاسی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر بیله‌سوار اظهار داشت: این تحریم‌ها همان‌گونه که در سه دهه گذشته هیچ ثمری جز پیشرفت روزافزون ایران اسلامی به دنبال نداشته این بار نیز شرکت‌ها و کارتر‌های استکباری را دچار ضرر و زیان می‌کند.
وی با بیان این‌که کشورمان ایران باید در برابر این تحریم‌ها موضع‌گیری درست و مدبرانه داشته باشد، تصریح کرد: مقابله به مثل ما در تحریم‌های اخیر در حوزه نفتی و اقتصادی کمرشکن می‌باشد و آمریکا و همدستان اروپایی و منطقه‌ای را روز به روز ذلیل‌تر می‌کند.
قیاسی علت فشار بی‌امان استکبار جهانی را علیه انقلاب اسلامی پیشرفت‌های روزافزون ملت ایران و موقعیت حساس انتخابات پیش رو توصیف کرد و اظهار داشت: دشمن احساس می‌کند با این حرکت‌های نابخردانه می‌تواند مردم ما را در آستانه سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب در ادامه مسیر عزتمند دچار شک و تردید کند اما زهی خیال باطل که ملت ایران از راه رفته بر نمی‌گردد.
این مسئول ایام پیروزی انقلاب اسلامی و 12 بهمن را گرامی داشت و خاطر نشان کرد: امام راحل در سخت‌ترین شرایط و با وجود سنگین‌ترین هجمه‌ها ورودی عالمانه و آگاهانه به ایران داشت تا بنیان انقلابی را بیفکند که امروز تمام کشورهای اسلامی از ثمره و میوه آن استفاده می‌کنند.
وی برگزاری با شکوه برنامه‌های ایام دهه فجر را خواستار شد و اضافه کرد: مسئولان وظیفه دارند در برنامه‌ریزی خود ایجاد شور و نشاط اجتماعی، سیاسی و اقتصادی را فراهم کنند تا ملت با امیدواری بیشتر افق توسعه و رشد کشور را مد نظر و ملاک کار خود قرار دهند.
به گزارش فارس، امام جمعه بیله‌سوار به اهمیت حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن اشاره کرد و ادامه داد: راهپیمایی امسال در آستانه یک آزمون بزرگ پیش‌زمینه‌ای برای افتخارآفرینی مجدد ایرانیان در صحنه انتخابات می‌باشد تا دشمن بداند مردم ایران عزیزترین پشتوانه انقلاب بوده و هرگز میدان را تهی و خالی نمی‌گذارند.
وی اهمیت و حساسیت انتخابات و ضرورت تبیین ویژگی کاندیدای اصلح را بیان کرد و گفت:‌ مردم در شناخت کاندیدای اصلح نباید اسیر برخی از بازی‌های رایج و معمولی شوند بلکه تدبیر درست می‌تواند کارها را سالم و صحیح به پیش برده و اهداف را محقق کند.
انتهای پیام/غ10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول