اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خلخال:

تحریم‌ها بی‌فایده است / استکبار سیلی سختی از ملت ایران خورده است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان خلخال گفت: تحریم‌های اعمال شده علیه جمهوری اسلامی ایران از سوی استکبار جهانی بی‌فایده است چرا که استکبار سیلی سختی را از ملت قدرتمند و ولایی ایران خورده است.

تحریم‌ها بی‌فایده است / استکبار سیلی سختی از ملت ایران خورده است
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل حجت‌الاسلام امیر رشتبری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر خلخال اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در ابتدای امسال با یک دوراندیشی و تدبیر واقعی سال حرکت مسئولان و عموم مردم را سال جهاد اقتصادی معرفی کرد به گونه‌ای که امروز بسیاری از زوایای این تدبیر درست را در عرصه تحولات اقتصادی شاهد هستیم.
وی تصریح کرد: مردم باید هوشیار باشند و اجازه ندهند برخی نامحرمان به انقلاب با متوسل شدن به جنگ نرم در آرمان‌خواهی ملت نفوذ کرده و سخنان مأیوس‌گونه برای به انحراف کشیدن ملت ایران بر زبان برانند.
رشتبری خاطر نشان کرد: ملاک‌ها را می‌توان از فرمایشات مقام معظم رهبری گرفت که در پس‌زمینه این شاخص‌ها امانتداری از راه و آرمان شهدا و امام راحل در خط مقدم قرار دارد.
این مسئول به تلاش دشمنان انقلاب در سواستفاده از فرصت‌های انتخاباتی را یادآور شد و اضافه کرد: حواسمان باید جمع باشد تا جریان‌های انحرافی و عناصر نفوذی استکبار در ایران قارچ‌گونه رشد نکنند و سد راه انقلاب و حرکت‌های غرورآفرین ملت و نظام نشوند.
به گزارش فارس، خطیب جمعه خلخال ادامه داد: ‌دشمن خیلی تلاش می‌کند تا به ابزارهای متعدد متوسل شده و از این ملت انتقام بگیرد ولی با هدایتگری قاید عظیم‌الشأن حضرت آیت‌الله خامنه‌ای روز به روز شاهد نابودی دشمنان این نظام و تنگ شدن عرصه به حال استکبار و استبداد هستیم.
رشتبری خواب‌های آشفته استکبار را در مرگ خود آنها تعبیر کرد و گفت: نظام سلطه باید بداند حرکت خروشان ملت ایران در 22 بهمن و 12 اسفند امسال تمام تلاش آنها را به خس و خاشاکی بی‌ثمر تبدیل می‌کند.
وی در ادامه افزود: آمریکا این بار با سیاست شمشیر دو سویه که یک سوی آن ایران اسلامی و یک سوی آن اروپا است در حال توطئه‌چینی است تا شاید این بار بتواند با فکر فریب اروپایی و تقویت مبانی تحریم ایران را وادار به تسلیم کند اما به یقین این بار نیز خود آنها متضرر شده و تضعیف می‌شوند.
امام جمعه خلخال اروپا را در این میدان فریب خورده آمریکا و توطئه‌چینی آنها معرفی کرد و اظهار داشت: این وضعیت اگر به همین منوال پیش برود جز سربلندی برای ملت ایران و خوار و زبونی برای استکبار عاید دیگری ندارد.
وی به شورای نگهبان نیز به عنوان سد مستحکم در مقابل انحرافات اشاره کرد و ادامه داد: شورای نگهبان مسیر جمهوریت و اسلامیت را در نظام اسلامی تنظیم می‌کند و به یقین در انتخابات 12 اسفند امسال با حضور حداکثری مردم و تأیید نظام جمهوری اسلامی ایران استکبار جوابی دشمن‌شکن دریافت می‌کند.
انتهای پیام/غ10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول