اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آبدان:

تحریم نفتی ایران حربه‌ای جدید برای دلسرد کردن مردم است

خبرگزاری فارس: امام جمعه آبدان گفت: تحریم نفتی که برای شش ماه دیگر از سوی اتحادیه اروپا اعلام شده حربه جدید آنان برای دلسرد کردن مردم از شرکت و حضور گسترده ملت ایران در انتخابات است.

تحریم نفتی ایران حربه‌ای جدید برای دلسرد کردن مردم است
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حجت‌الاسلام محمد حمیدی‌نژاد امام جمعه آبدان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ضمن تبریک آغاز ماه ربیع‌الاول به همه مسلمین اظهار داشت: در این ماه میلاد با سعادت رسول معظم اسلام(ص) و میلاد با سعادت امام صادق(ع) به امامت رسیدن صاحب‌الزمان بقیة‌الله (عج) و همچنین ازدواج پیامبر معظم اسلام(ص) با حضرت خدیجه (س)، از مناسبت‌های فرخنده و شادی‌بخش است.
وی افزود: موضوع و اصل شادی در اسلام یکی از اساسی‌ترین نیازهای زندگی انسان و عامل مهمی برای رشد و موفقیت و امری فطری و منطبق با نیازهای طبیعی انسان است.
حمیدی‌نژاد با اشاره به سالروز ورود امام خمینی به وطن و آغاز جشن‌های دهه فجر خاطر نشان کرد: در دهه فجر ما به عظمت امام (ره) بیشتر پی‌ می‌بریم و جا دارد که بیشتر در این ایام به مطالعه شخصیت برجسته امام بپردازیم و جایگاه این شخصیت بی‌نظیر را به جوانان و نوجوانانی که امام را درک نکرده‌اند انتقال دهیم.
وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) به‌عنوان ریشه درخت انقلاب اسلامی است متذکر شد: همه ما وظیفه داریم که انقلاب اسلامی، این امانت اسلامی را حفظ کنیم و نگذاریم که رابطه بین درخت و ریشه قطع شود.
امام جمعه آبدان ادامه داد: کسانی که بخواهند این انقلاب را در مسیری غیر از مسیر امام(ره) سوق دهند این عمل مساوی با قطع کردن ریشه درخت است.
وی با اشاره به اهمیت دهه فجر امسال نسبت به سال‌های گذشته گفت: امسال ما در شرایطی وارد دهه فجر می‌شویم که انقلاب ما یک دوره جدید را شروع کرده و به‌عنوان الگوی مستقیم کشورهایی است که در آنها بیداری اسلامی اتفاق افتاده است.
حمیدی‌نژاد یادآور شد: مردم انقلاب کرده در کشورهای اسلامی چشم‌هایشان را به ایران دوخته‌اند بنابراین نباید کاری کرد که حرکت و پیشرفت انقلاب اسلامی ما کند شود و آن‌ها دلسرد شوند.
وی گفت: دشمنان ما امروز در مبارزه با انقلاب اسلامی و اسلام روی دو هدف متمرکز شده‌اند، یکی خسته کردن مردم و دیگری سست کردن اراده مسئولان، که مقام معظم رهبری بارها به این دو موضوع اشاره کردند.
امام جمعه آبدان اضافه کرد: دشمن ما امروز سعی می‌کند از طریق تحریم اقتصادی این هدف‌ها را محقق سازد و این راهی است که امروز دشمن ما پیش گرفته است.
وی به تشریح دلائل همسویی اتحادیه اروپا با آمریکا در تحریم نفتی ایران پرداخت و اظهار داشت: تحریم نفتی که برای شش ماه دیگر از سوی اتحادیه اروپا اعلام شده حربه جدید آنان برای دلسرد کردن مردم از شرکت و حضور گسترده ملت ایران در انتخابات است.
حمیدی‌نژاد افزود: دشمنان به خوبی می‌دانند که در شرایط کنونی که غرب به بحران اقتصادی دچار شده
تحریم نفتی ایران ضربه سنگینی برای خود آن کشورها است؛ چرا که قیمت نفت بالاتر می‌رود.
وی در پایان گفت: اما به کوری چشم دشمنان این مردم آن‌چنان در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات 12 اسفند حضور چشمگیر خواهند داشت که دشمنان ما توسط همین مردم آگاه و شجاع بار دیگر سیلی محکم خواهند خورد.
انتهای پیام/ی10/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول