اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار عسلویه:

تحریم‌ نفتی ایران بیشتر به ضرر تحریم‌کنندگان است

خبرگزاری فارس: بخشدار عسلویه گفت: تحریم‌ نفتی ایران بیشتر به ضرر تحریم‌کنندگان است.

تحریم‌ نفتی ایران بیشتر به ضرر تحریم‌کنندگان است
به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، عبدالله نادری در نشست با مسئولان عسلویه اظهار داشت: انتخابات مجلس نهم یک انتخابات مهم و سرنوشت‌ساز در کشور است و مشارکت گسترده مردم در این انتخابات موجب یاس و ناامیدی دشمنان می‌شود.
وی افزود: مسئولان برای برگزاری انتخاباتی شایسته و سالم از همه توان و ظرفیت خود بهره گرفته‌اند و به فضل خدا این انتخابات با شکوه هر چه تمام‌تر برگزار خواهد شد.
بخشدار عسلویه خاطر نشان کرد: منطقه عسلویه از مناطق مهم و استراتژیک کشور است و مردم این منطقه همواره در راستای تحقق اهداف عالیه کشور تلاش و فعالیت داشته‌اند.
نادری تصریح کرد: در منطقه عسلویه همه شرایط برای برگزاری انتخاباتی سالم مهیاست و از هم‌اکنون تمام نیروها و عوامل اجرایی در آمادگی مطلوبی به‌سر می‌برند.
وی در ادامه با اشاره به شرایط تحریم به وجود آمده گفت: تحریم‌های نفتی اخیر در واقع به منظور تضعیف نظام اسلامی وضع شده و البته اطمینان داریم که بار دیگر دشمنان در برابر اراده ملت و مسئولان ایران اسلامی شکستی دیگر را تجربه خواهند کرد.
بخشدار عسلویه در ادامه اظهار داشت: تحریم‌های گذشته در واقع ایران اسلامی را آبدیده کرده و ایران در مسیر رشد و بالندگی قرار دارد و با این تحریم‌ها دشمنان به جایی نمی‌رسند.
نادری اضافه کرد: اروپا تنها 18 درصد نفت کشورمان را خریداری می‌کند و بدون تردید مشتریان جدیدی برای نفت ایران وجود دارند که این تحریم را جبران کنند.
وی افزود: تحریم‌ نفتی ایران بیشتر به ضرر تحریم‌کنندگان است و صنعت نفت ایران در برابر این تحریم‌ها سربلند خواهد بود.
نادری در ادامه با تاکید بر لزوم برگزاری برنامه‌های باشکوه در دهه فجر بیان کرد: دهه فجر یادآور سربلندی و شکوه نظام اسلامی است و بزرگداشت این ایام امری لازم است.
وی خاطر نشان کرد: برنامه‌های متنوعی برای این ایام در عسلویه تدارک دیده شده که با تلاش مسئولان اجرایی و مردم انتظار داریم شاهد افزایش کیفی برنامه‌ها باشیم.
انتهای پیام/صا30/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول