اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه فردوس:

تحریم‌ها تبلیغاتی، روانی و نمایشی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهر فردوس گفت: تحریم‌هایی که علیه کشور ایران صورت می‌گیرد بیش از آنکه واقعی باشد، تبلیغاتی، روانی و نمایشی است.

تحریم‌ها تبلیغاتی، روانی و نمایشی است

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس حجت‌الاسلام سیدمجدالدین حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان فردوس اظهار داشت: در سال‌جاری انقلاب اسلامی ایران جشن تولد خود را در حالی می‌گیرد که انقلاب‌های منطقه و بیداری اسلامی شکل گرفته و در بسیاری از کشورها به میوه شیرین خود دست یافته است.

وی افزود: نظام سلطه بین‌المللی و سران استکبار جهانی علی‌رغم همه معضلات و مشکلاتی که دارند سعی می‌کنند با فشار هر چه بیشتر به نظام اسلامی و با تحریم‌های گسترده، جمهوری اسلامی را به زانو درآورند و در این ارتباط اتحادیه اروپا خرید نفت ایران را تحریم می‌کند.

حسینی تصریح کرد: این تحریم‌ها حتی در صورت اعمال تاثیر چندانی بر اقتصاد ایران ندارد و واردکنندگان اروپایی را به دردسر می‌اندازد.

امام جمعه فردوس یادآور شد: تبلیغات و سر و صدای غرب تنها برای صادرات 18 درصد نفت ایران به اروپا صورت می‌گیرد و 82 درصد نفت ایران خارج از این تحریم است.

وی گفت: هیچ نگرانی در ارتباط با جایگزینی فروش نفت ایران به مشتریان جدید وجود ندارد و آمریکا و غرب باید بدانند که آرزوی مردم ایران این است که روزی درب چاه‌های نفتی بسته شود و اقتصاد کشور از وابستگی به اقتصاد تک‌محصولی نفت رهایی یابد.

حسینی افزود: ایران با پیشرفت‌هایی که پس از انقلاب اسلامی داشته است می‌تواند نفت را به فرآورده‌های نفتی و محصولات پتروشیمی که در بازار جهان ارزش بیشتری دارد، تبدیل و نیاز خود را به واردات این محصولات کاهش و بخشی از آن را نیز صادر کند.

امام جمعه فردوس تصریح کرد: مردم با حفظ وحدت و انسجام خود در عرصه انتخابات حضور پرشوری داشته باشند و افکار غلط دشمن که گمان می‌کند مردم ایران اسلامی در پای صندوق‌های رأی حاضر نمی‌شوند را نقش بر آب کنند.

وی به برخی آسیب‌ها در جامعه اشاره کرد و یادآور شد: برخی از خانواده‌ها گمان می‌کنند که کودک چون تا سن سه سالگی برخی از مفاهیم را به خوبی درک نمی‌کند پس اگر صحنه مبتذل و غیرمشروعی را نیز مشاهده کند، چندان مهم نیست.

حسینی گفت: این عقیده کاملا اشتباه است چرا که ذهن کودک همانند دوربین عکاسی است که از همه صحنه‌ها و جریان‌ها عکس می‌گیرد و گوش او نیز مانند ضبط‌صوت هر چه را که بشنود ضبط می‌کند.

امام جمعه فردوس افزود: پدر و مادرها باید بسیار مراقب باشند که کودکان را در معرض دید هر صحنه‌ای قرار ندهند چرا که در آینده آنها تاثیر می‌گذارد.

انتهای پیام/غ10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول