اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کنگان:

22 بهمن و 12 اسفند پاسخ کوبنده ملت به تحریم‌هاست

خبرگزاری فارس: امام جمعه کنگان گفت: 22 بهمن و 12 اسفند پاسخ کوبنده ملت به تحریم‌هاست.

22 بهمن و 12 اسفند پاسخ کوبنده ملت به تحریم‌هاست
به گزارش خبرگزاری فارس از بندر کنگان، حجت‌الاسلام محمود محمودی در خطبه‌های امروز نماز جمعه کنگان ضمن توصیه به تقوا و پرهیزگاری اظهار داشت: انسان‌های مومن تنها از خدا می‌ترسند و با دوری از گناهان و پرهیزگاری، در دنیا و آخرت سربلند می‌شوند.
وی در ادامه با یادآوری دهه مبارک فجر از همگان درخواست کرد تا در جشن‌هایی که به این مناسبت برگزار می‌شود به‌صورت فعال مشارکت کنند.
امام جمعه کنگان خاطر نشان کرد: ستادهای دهه فجر دقت کنند مراسم به‌صورت سنگین و در شان نظام باشد و از هرگونه کاری که موجب وهن برای نظام می‌شود خودداری و پرهیز کنند.
محمودی تصریح کرد: در آیین مراسمات دهه فجر باید نهایت دقت را داشته باشیم و در واقع پیام و روح این مراسم باید آشنا کردن نسل جوان با ارزش‌های والای انقلاب اسلامی باشد.
وی ادامه داد: امسال در حالی به استقبال دهه مبارک فجر می‌رویم که انقلاب‌های اسلامی در منطقه و بیداری اسلامی به اوج رسیده و در برخی کشورها به ثمر نشسته است.
امام جمعه کنگان گفت: یکی از ثمرات آن تشکیل مجلس اسلام‌گرای مصر و فرار دیکتاتور یمن به آمریکا است که برای جهان اسلام رقم خورده است.
محمودی در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه کنگان ضمن بی‌اثر خواندن تحریم‌های غرب علیه ایران، اضافه کرد: دشمنان انقلاب و اسلام همیشه به دنبال ضربه زدن به نظام اسلامی ایران بوده و هستند که از توطئه‌های آنها می‌توان به اقدام اخیر وزرای امور خارجه اتحادیه اروپا و نشست بروکسل مبنی بر تحریم خرید نفت ایران اشاره کرد.
وی بر بی‌اثری تحریم‌ها تاکید کرد و افزود: اروپا تنها 18 درصد از نفت ایران را خریداری می‌کند و طبق تمهیدات جدید ایران، این مقدار هم جبران خواهد شد و لذا می‌توان گفت در این اوضاع بحران اقتصادی غرب، در حقیقت اروپا خود را از نفت ایران محروم کرده است.
محمودی گفت: این حرکت شتاب‌زده و غیر منطقی غرب، تنها اهداف سیاسی را دنبال دارد که مردم ایران در 22 بهمن در راهپیمایی و 12 اسفند در پای صندوق‌های رای، پاسخ کوبنده خود را خواهند داد.
انتهای پیام/خ۲۰/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول