اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خطیب جمعه عنبرآباد:

تحریم نفتی ایران خنجر آمریکا به اتحادیه اروپاست

خبرگزاری فارس: خطیب جمعه عنبرآباد با اشاره به تحریم نفتی ایران از سوی اتحادیه اروپا گفت: این تحریم بر اثر فشارهای آمریکا به این اتحادیه صورت گرفت و خنجریست که از پشت به اروپا زده است.

تحریم نفتی ایران خنجر آمریکا به اتحادیه اروپاست
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان حجت‌الاسلام اکبر افشارمنش در خطبه‌های این هفته نماز جمعه عنبرآباد با تبریک نهم ربیع‌الاول سالروز آغاز امامت حضرت ولی‌عصر(عج) بر شناخت و معرفت نسبت به ایشان، پررنگ کردن انتظار ظهور در زندگی و اطاعت از امام زمان (عج) و نایب بر حقش حضرُت آیت‌الله خامنه‌ای تأکید کرد.
وی با اشاره به 12 بهمن سالروز وَرود معمار ‌کبیر انقلاب اسلامی به میهن بیان داشت: در سال جاری ما در حالی این ایام را گرامی می‌داریم که بیداری اسلامی در کشورهای اسلامی به اوج رسیده است.
خطیب جمعه عنبرآباد دهه فجر را فرصتی مناسب برای بازنگری در ارزشهای انقلاب دانست و عنوان کرد: این ایام فرصتی است برای تحلیل‌گران تا در راستای حفاظت و حراست از ارزش‌های انقلاب در مقابل انحرافات، این ارزش‌ها را برای نسل‌های بعد از انقلاب بازگو کنند.
وی بیان داشت: تهاجم فرهنگی مهم‌ترین تهدید برای ارزش‌های انقلاب است و مهم‌ترین رمز پیروزی و ماندگاری انقلاب اسلامی قیام برای خدا است.
افشارمنش همچنین با اشاره به تحریم نفتی ایران از سوی اتحادیه اروپا گفت: این تحریم بر اثر فشارهای آمریکا به این اتحادیه صورت گرفت و خنجریست که از پشت به اروپا زده است.
افشار منش افزود : هدف غرب از این تحریم‌ها تاثیر بر انتخابات است.
امام جمعه عنبرآباد ادامه داد: ملت ایران در 22 بهمن و 12 اسفند با حضور گسترده خود پاسخی دندان‌شکن به دشمنان می‌زنند.
افشارمنش افزود: این تحریم ها می‌تواند ما را از وابستگی به نفت رها سازد تا صادرات غیر نفتی را افزایش دهیم.
وی با اشاره به انتخا‌بات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی بیان داشت: عالی‌ترین مظهر حضور مردم در عرصه سیاسی انتخابات است و انتخابات فرصتی برای مردم است تا نظر خود را در مدیریت کشور اعمال کنند.
افشارمنش انتخابات را زمینه چرخش نخبگان دانست و ابراز داشت: مشارکت سیاسی مردم در انتخابات توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌سازد.
انتهای پیام/غ10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول