اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در همایش وقف انجام شد

تجلیل خبرنگار فارس گرگان به‎ خاطر خبررسانی در عرصه وقف

خبرگزاری فارس: در همایش تجلیل از اصحاب وقف، هیئت‌های ‎امناء و خادمان بقاع متبرکه از خبرنگار خبرگزاری فارس در استان گلستان به‎خاطر خبررسانی بسیار موفق در عرصه وقف و همچنین خبرنگار محجبه استان تجلیل شد.

تجلیل خبرنگار فارس گرگان به‎ خاطر خبررسانی در عرصه وقف

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، در این همایش بزرگ که عصر امروز با حضور نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی، استاندار گلستان، مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان، مسئول فرهنگی اوقاف و امور خیریه استان برگزار شد از زهره رجبی خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان تجلیل به‎عمل آمد.

در این همایش همچنین از نعمت کریم‎کشته نماینده واقفان شهرستان علی‎آباد‎کتول و ناهید کلانتری نماینده واقفان شهرستان گرگان تجلیل شد.

در بخش متولیان از علی سمنانی نماینده متولیان شهرستان گرگان و سیدهادی میرفندرسکی نماینده متولیان شهرستان علی‎آباد‎کتول قدردانی شد.

در بخش هیئت‌های ‎امناء از یدالله گیلک نماینده هیئت‌های امناء بقاع متبرکه شهرستان علی‎آباد‎کتول، رحمان قربان‌پور نماینده هیئت‎‌های امناء بقاع متبرکه شهرستان گنبد‎کاووس و خدابردی قلیچ‎لی نماینده هیئت‎‌های امناء بقاع متبرکه شهرستان آزادشهر تجلیل شد.

در بخش هیئت‎‌های امناء سقاخانه از اسدالله صابری نماینده هیئت‎‌های امناء بقاع متبرکه شهرستان علی‎آباد‎کتول و محمدرفیع شیخی نماینده هیئت‎‌های امناء امامزاده علیرضا سرطاق تجلیل شد.

در بخش خادمان امامزادگان از غلامرضا کهخائی نماینده خادمان امامزاده اسماعیل ساورکلاته، امیر قربان‎پور نماینده خادمان امامزاده جعفر (ع) شهرستان گنبدکاووس، مرادعلی منصوری‎رضی نماینده خادمان امامزاده آق‎امام شهرستان آزادشهر و ابوالقاسم خواجه‎نژاد نماینده خادمان امامزاده رسول (ص) روستای چمن‎ساور تجلیل و قدردانی شد.

در این همایش همچنین از تلاش شبانه‎روزی حبیب فرشیدنیا در برپایی نمایشگاه وقف و از سیدابراهیم حسینی در برگزاری همایش اصحاب وقف و از فعالیت شبانه‎روزی کارکنان زحمتکش و پرتلاش ادارات کل و تابعه اوقاف و امورخیریه استان خورشید حاجیلری، حسن دهقان، روح‎الله مقدس‎زاده و نورمحمد سخاوتی در ایجاد بانک اطلاعاتی موقوفات تجلیل شد.

همچنین از مرضیه زیارتی، خادمه پرتلاش و نماینده خواهران امامزاده عبدالله (ع) روستای زیارت تقدیر شد.

در این مراسم از حسین خدری، محمد احمدی در بخش نماینده کارکنان ایثارگر و آزاده اداره کل اوقاف و امور خیریه استان و همچنین از حجت‎الاسلام والمسلمین رضا دیلمی به خاطر فعالیت در عرصه اعزام مبلغ به سراسر استان در ایام و مناسبت‎های مختلف تجلیل شد.

در پایان این مراسم مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان از همه خبرنگاران، سرپرست خبرگزاری‎ها و اصحاب جراید به پاس انعکاس و پوشش خبری مناسب در هفته وقف تقدیر کرد.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول