اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هم‌زمان با هفته وقف

بانک اطلاعات متولیان وقف در مشهد افتتاح شد

خبرگزاری فارس: هم‌زمان با هفته وقف، طرح تجمیع خدمات ارباب‌رجوع و بانک اطلاعات متولیان در سامانه جامع موقوفات و بقاع ‌متبرکه اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک مشهد افتتاح شد.

بانک اطلاعات متولیان وقف در مشهد افتتاح شد
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه خراسان‌رضوی، محمد ابراهیمیان، مسئول اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک مشهد در مراسم افتتاح این بانک اطلاعاتی اظهار کرد: 720 موقوفه و رقبه در ناحیه یک و بیش از هزار و 100 مسجد و 400 حسینه و 110 خیریه با این اداره در ارتباط هستند.
مسئول اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک مشهد با بیان اینکه طرح تکریم ارباب‌رجوع چند‌ سال است که توسط مسئولان کشوری و استان مطرح شده ‌است، افزود: در همین راستا و به منظور رفاه حال ارباب‌رجوع و جلوگیری از مفقود شدن پرونده‌ها و سوءاستفاده‌های احتمالی، طرح تجمیع خدمات ارباب‌رجوع اجرایی شد.
ابراهیمیان عنوان کرد: اصلاح سیستم بایگانی و اسناد و مدارک پرونده‌ها در راستای افزایش بهره‌وری و بالا بردن سرعت پاسخگویی به ارباب‌رجوع بوده ‌است.
مسئول اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک مشهد تصریح کرد: تسریع در انجام امور ارباب‌‌رجوع و افزایش بهره‌وری پرسنل و استاندار کردن زمان ‌رسیدگی و کاهش هزینه‌ها و ایجاد محیطی مناسب برای ‌کارکنان از دیگر مزایای‌ این طرح است.
محمدحسن مخلصی، معاون امور اوقاف اداره‌کل اوقاف و امور خیریه خراسان‌رضوی نیز در ادامه با اشاره به راه‌اندازی سامانه جامع اطلاعات متولیان گفت: سامانه‌ جامع اوقاف سبب کاهش مشکلات جدی گذشته شده‌ است و اطلاعات و مدارک موقوفات کل استان، شهرستان در این سامانه قابل رؤیت است.
وی با بیان اینکه با راه‌اندازی این سامانه دیگر مانند گذشته موضوع تجدید اجارات به صورت دستی صورت نمی‌گیرد، گفت: داد و ستدهای موقوفات در این سامانه موجود و قابل پیگیری است.
انتهای پیام/ج30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول