اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مدیرکل امور شهری استانداری فارس؛

شهرداران لار، لطیفی و بنارویه معرفی شدند

خبرگزاری فارس: با حضور مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری فارس، شهرداران شهرهای لار؛ لطیفی و بنارویه از توابع شهرستان لارستان معرفی شدند.

شهرداران لار، لطیفی و بنارویه معرفی شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از لارستان، مراسم معرفی شهرداران چند شهر از این شهرستان، بعد از ظهر امروز با حضور علی محمد امیری؛ معاون استاندار و فرماندار لارستان؛ اعضای شوراهای اسلامی شهرهای لار؛ لطیفی و بنارویه و تعدادی از مسئولان محلی در سالن آموزش و پرورش شهر لار برگزار شد.
در این مراسم فرماندار لارستان اظهار داشت: بعد از 16ماه که از حضورم در لارستان می‌گذرد؛ امروز با تلاش ارزنده مدیران این استان و بعد از معرفی تعدادی از مسئولان داخلی فرمانداری؛ شهرداران سه شهر از این منطقه نیز معرفی می‌شوند که تا حدودی سیستم مدیریتی این شهرستان کامل شد.
امیری ابراز امیدواری کرد که به زودی و با حضور مدیران ارشد استانداری فارس آخرین شهردار باقی مانده مجموعه مدیریتی شهری لارستان در شهر عمادده که جدیدترین شهر لارستان نیز هست، معرفی شود.
فرماندار لارستان با توجه به بودجه اندک شهرهای لارستان و زلزله‌خیز بودن منطقه و وقوع چند مورد سیل خسارت‌بار در سال‌های اخیر؛ از مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری فارس خواست تا برای زیباسازی و بهسازی شهرها و آسفالت خیابان‌ها، معابر و بهسازی بافت‌های فرسوده مسئولان شهری لارستان را یاری داده و برای تأمین اعتبار اقدامات عملی انجام دهد.
وی از شهرداران منطقه درخواست کرد که پروژه‌های عمرانی نیمه تمام را تکمیل کرده و تعامل و همکاری ویژه‌ای را با کسبه و بازاریان و مسئولان و شوراهای شهرها و یاوران شوراها داشته باشند تا عقب ماندگی‌ها جبران شود.
در این مراسم محمدجعفر حق شناس، مصطفی بینا و محسن صحراییان به ترتیب به‌عنوان شهرداران شهرهای لار؛ لطیفی و بنارویه معرفی و حکم مسئولیت خود را از دست مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری فارس دریافت کردند.
همچنین از شهرداران قبلی نیز با اهدای لوح سپاس؛ قدردانی شد.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول