اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بافق؛

همایش شهرداران استان یزد برگزار شد

خبرگزاری فارس: همایش شهرداران استان یزد در شهرداری بافق با هدف بررسی همسنگ‌سازی اختیارات و مسئولیت‌ها، استفاده از روش‌های نو در امور و برون‌سپاری و کوچک‌سازی شهرداری‌ها‌ برگزار شد.

همایش شهرداران استان یزد برگزار شد
به گزارش خبرگزاری فارس از بافق، مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری یزد ظهر امروز در این همایش با اشاره به موضوع برون‌سپاری در شهرداری‌ها اظهار داشت: موضوع برون‌سپاری در شهرداری‌ها به عنوان یکی از سیاست‌های اصلی دفتر شهری و شوراهای استانداری یزد مطرح است.
محمود شاکری شمسی افزود: شهرداری‌ها می‌توانند با اجرای دقیق سیاست برون‌سپاری در برخی وظایف خود، شهرداری را به جایگاه واقعی خود که همان مجموعه متفکر و تصمیم گیرنده شهر است، بازگردانند.
وی با بیان اینکه کارهای تصدی‌گری در شهرداری‌ها باید به بخش خصوصی واگذار شود، افزود: این اقدام می‌تواند گامی بلند در مسیر اجرای اصل 44 قانون اساسی ابلاغ شده از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی تلقی شود.
مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری یزد همچنین با اشاره به برگزاری آزمون استخدامی شهرداری‌های استان یزد عنوان کرد: در آزمونی که 22 مهرماه سال جاری در سراسر استان برگزار شد، 2هزار و 620 داوطلب شرکت کردند.
شاکری شمسی با بیان اینکه پس از بررسی صلاحیت علمی و اخلاقی داوطلبان در مجموع 265 نفر جذب 22 شهرداری استان می‌شوند، اظهار امیدواری کرد: با اعلام نتایج تا یک ماه آینده، شاهد حضور نیروهای متخصص، خلاق و کارا در سیستم شهرداری‌های سراسر استان باشیم.
به گزارش فارس، در نشست سراسری شهرداران استان، ابوالقاسم محی‌الدینی شهردار تفت به عنوان نماینده شهرداری‌های استان در کارگروه تخصصی امور زیربنایی و شهرسازی انتخاب و از شهرداری‌های یزد، اردکان، میبد و طبس که در دومین نمایشگاه جامع مدیریت شهری حائز رتبه‌های برتر شده بودند، با اهدای لوح سپاس و هدایایی قدردانی شد.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول