اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نائب رئیس شورای شهر ساری:

شورای شهر بر اساس نظر شهرداری بودجه را مصوب می‌کند

خبرگزاری فارس: نائب رئیس شورای اسلامی شهر ساری گفت: شورای شهر ساری بر اساس نظر شهرداری بودجه سال آینده را بررسی و مصوب می‌کند.

شورای شهر بر اساس نظر شهرداری بودجه را مصوب می‌کند
به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، میر صالح صالحی‌نیا شب گذشته در صحن علنی شورای شهر ساری با بیان اینکه تخفیفی که در اخذ عوارض شهرداری برای جانبازان لحاظ شده است باید 25 درصد باشد، اظهار داشت: کسی نباید از تخفیف‌هایی که شهرداری لحاظ می‌کند سوء استفاده کند.
وی با یادآوری این نکته که سیاست‌های بودجه سال آینده شهرداری باید به صورت کارشناسی تدوین شود، عنوان کرد: بررسی برخی از موضوع‌های مهم نباید شتاب‌زده صورت گیرد و این مسئله مانع کار باکیفیت می‌شود.
صالحی‌نیا با اشاره به اینکه شهرداری نظرات سازمانی خود را برای بستن بودجه سال آینده به شورا پیشنهاد کند، یادآور شد: شورای شهر ساری بر اساس نظر شهرداری بودجه سال آینده را بررسی و مصوب می‌کند.
این عضو شورای شهر ساری با تاکید بر اینکه شورا محلی برای مشورت و بررسی پیشنهاد‌های کارساز است، اذعان داشت: شورای شهر محل تضارب آرا است، مسائل مشورتی باید به سود شهر و شهروندان باشد.
وی از اعضای شورا خواست تا از اختلاف نظرها بپرهیزند و متذکر شد: ماه‌های پایانی سال را می‌گذرانیم، باید فضایی ایجاد شود تا با فعالیت شورایی پروژه‌هایی که به شورای سوم و شهرداری مرتبط می‌شود به بهره‌برداری برسد.
انتهای پیام/ن۳۰/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول