اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با دهه فجر

نمایشگاه‏های هنرهای تجسمی در دماوند برپا می‏شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دماوند از برگزاری نمایشگاه‏های هنرهای تجسمی با موضوع انقلاب اسلامی در این شهرستان هم‏زمان با ایام‏الله دهه مبارک فجر خبر داد.

نمایشگاه‏های هنرهای تجسمی در دماوند برپا می‏شود
رمضان بصیرت در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران از برگزاری نمایشگاه‏های هنرهای تجسمی با موضوع انقلاب اسلامی در این شهرستان هم‏زمان با ایام‏الله دهه مبارک فجر خبر داد و اظهار داشت: این دو نمایشگاه در شهرهای دماوند و رودهن برپا می‏شود.
وی با اشاره به دیگر برنامه‏های ایام‏الله دهه فجر شهرستان دماوند خاطر نشان کرد: از دیگر برنامه‏های از پیش تعیین شده شهرستان دماوند، برگزاری مسابقه کتابخوانی در رودهن است.
بصیرت ادامه داد: همچنین نشست فرهنگی "هنر پس از انقلاب" نیز با حضور کارشناسان ادبی و هنری سطح شهرستان دماوند برگزار می‏شود.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دماوند از حضور یک چهره ادبی کشوری در دماوند خبر داد و افزود: شهرستان دماوند در آیین شب شعر خود که در 15 بهمن‌‏ماه برگزار می‏شود، پذیرای یکی از چهره‏های شاخص ادبی کشور است.
وی در خصوص اهمیت حضور گسترده در آیین متنوع دهه فجر گفت: دهه مبارک فجر به واقع بهاری در زمستان سرد سال 57 بود.
بصیرت ادامه داد: در آن روزهای خاطره‏انگیز، غیور مردان و شیر زنان ایران اسلامی با تبعیت از فرامین امام راحل عظیم‏الشأن (ره) پایه‏گذار نظامی مبتنی بر موازین اسلامی شدند.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دماوند افزود: پس از رحلت جانگداز بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران نیز سکان این کشور به دستان پربرکت مقام معظم رهبری رسید.
وی تصریح کرد: به یاری باری‌تعالی تا به امروز این کشتی مستحکم از وحدت مردم به سلامت از میان همه امواج خروشان ناشی از بدخواهی استکبار جهانی عبور کرده و همچون همیشه راسخ و استوار راه تعالی را در اقیانوس معنویت طی می‏کند.
 انتهای پیام/ح30/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول