اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دلفان:

55 برنامه در ایام دهه فجر در دلفان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار دلفان گفت: بیش از 55 برنامه در ایام دهه فجر در دلفان برگزار می‌شود.

55 برنامه در ایام دهه فجر در دلفان برگزار می‌شود

حجت‌الله نصیری‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دلفان گفت: امسال بیش از 55 برنامه شامل نکوداشت، همایش خاطره‌گویی، جشن و ... در سطح ادارات، مساجد، روستاها و دیگر مراکز اجتماعی شهرستان برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: از این تعداد بهره‌برداری بیش از 40 پروژه در زمینه‌های مذهبی، فرهنگی، عمرانی و خدماتی است.

فرماندار دلفان اعتبار تمام شده این پروژه‌ها را بیش از 13 میلیون و 957 هزار تومان اعلام کرد و اظهار داشت: این پروژه‌ها با اشتغال‌زایی مستقیم و غیرمستقیم بیش از 150 نفر در شهرستان دلفان به بهره‌برداری می‌رسد.

نصیری‌پور نواختن زنگ انقلاب در تمام مدارس دلفان، دیدار مسئولان و کارکنان با امام جمعه، اجرای برنامه مدرسه نمونه خوارزمی، مراسم گرامیداشت شهادت امام حسن عسگری(ع)، غبارروبی و عطر افشانی گلزار شهدای شهرستان و روستاها، اعزام مبلغان به روستاها، ویزیت رایگان بیماران در مراکز درمانی شهرستان، برگزاری یادواره شهید حسینی، برگزاری یادواره شهدا در شهرستان را از مهم‌ترین برنامه‌های این دهه در شهرستان دلفان عنوان کرد.

وی افتتاح پروژه‌هایی از قبیل طرح‌های شهرداری، پروژه‌های آموزش و پرورش، 500 واحد مسکن طرح خود مالکین، سالن ورزشی، آب‌رسانی و برق رسانی به روستاها، افتتاح مساجد ساخته شده و دیگر افتتاحیه‌ها را از دیگر برنامه‌های این دهه در شهرستان دلفان خواند.

نصیری‌پور در ادامه مهم‌ترین برنامه‌های دهه فجر را به راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن اشاره کرد و این راهپیمایی‌ را بار دیگر روز شکست و ناکامی دشمنان خواند و از مردم شهرستان خواست بار دیگر با مشت‌های گره خورده مطالبات دشمنان داخلی و خارجی را نقش بر آب کنیم.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول