اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت موسسه خیریه گلستان علی(ع)

نخستین محفل انس با قرآن دهه فجر امسال برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل موسسه خیریه گلستان علی(ع) گفت: نخستین محفل انس با قرآن دهه فجر امسال به همت موسسه خیریه گلستان علی(ع) برگزار می‌شود.

نخستین محفل انس با قرآن دهه فجر امسال برگزار می‌شود
‌سیدحمید رضازاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار داشت: این اقدام با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و یادآوری روزهای خوش و به یادماندنی پیروزی انقلاب صورت می‌پذیرد.
رضازاده افزود: در همین راستا از برجسته‌ترین قاریان قرآن سطح کشور و اساتید این امر برای حضور در این مراسم دعوت به عمل آمده است.
وی گفت: هم‌چنین این مراسم معنوی با مشارکت سازمان بهزیستی و ستاد برگزاری مراسم دهه فجر انقلاب اسلامی خراسان‌رضوی همراه است.
مدیرعامل موسسه خیریه گلستان علی(ع) توضیح کرد: نخستین محفل انس با قرآن دهه فجر امسال به شکرانه سی و سومین سالگشت پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران برگزار می‌شود.
وی حضور تعداد زیادی از کودکان بی‌سرپرست موسسه خیریه گلستان علی(ع) و سایر موسسات فعال در این زمینه را از جمله ویژگی‌های این محفل انس با قرآن عنوان کرد و بیان داشت: هم‌چنین حضور مسئولان مختلف لشکری و کشوری در این محفل بر رونق آن می‌افزاید.
رضازاده در رابطه با فعالیت‌های موسسه خیریه گلستان علی(ع) اظهار داشت: این موسسه خیریه در طول چند سال اخیر اقدامات مناسبی را در راستای بهبود وضعیت کودکان بی‌سرپرست، بدسرپرست و خیابانی انجام داده است.
وی با اشاره به راه‌اندازی دهکده بزرگ گلستان علی(ع) ویژه کودکان بی‌سرپرست خاطرنشان کرد: با این اقدام گام اساسی برای رفع برخی از مشکلات این کودکان برداشته می‌شود.
مدیرعامل موسسه خیریه گلستان علی(ع) هم‌چنین از برگزاری دومین جشنواره عکس گلستانه با محوریت کودکان بی‌سرپرست، بد سرپرست و خیابانی در مشهد خبر داد و افزود: این جشنواره اردیبهشت‌ماه سال آینده برگزار می‌شود.
وی تاکید کرد: در حال حاضر وجود کودکان خیابانی به عنوان یکی از بزرگ‌‌ترین چالش‌ها و مشکلات اجتماعی است که باید با برنامه‌ریزی‌های جامعه نسبت به حل این مشکل اقدام کرد.
رضازاده یادآور شد: در همین راستا برگزاری این گونه جشنواره‌ها کمک شایانی به حل این چالش بزرگ می‌کند.
نخستین محفل انس با قرآن دهه فجر امسال هم‌زمان با آغازین روز از این دهه مبارک از ساعت 19 تا 21 در محل حسینیه نصرت واقع در سه راه ادبیات برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ر20/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول