اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار پارس‌آباد:

دهه فجر عظمت ایرانیان را متجلی می‌کند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان پارس‌آباد گفت: ایام گرامیداشت دهه فجر عزت و صلابت ملت ایران را در عرصه‌های مختلف به ویژه مقابله با اهریمن روزگار متجلی و متبلور می‌کند.

دهه فجر عظمت ایرانیان را متجلی می‌کند
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ولی کریمی صبح امروز در جلسه ستاد دهه فجر شهرستان پارس‌آباد اظهار داشت: در ایام مبارک دهه فجر باید زوایای پنهانی از رشد و بالندگی نظام اسلامی در 33 سال گذشته به نمایش عمومی گذاشته شود تا همه مردم به چنین نظام بالنده و بانشاط فخر کنند.
وی از دست‌اندرکاران برگزاری برنامه‌های دهه فجر خواست در برنامه‌ریزی خود شور و نشاط عمومی و ترغیب مردم به حضور بیشتر در صحنه را فراهم کرده و با توجه به تقارن این دهه با ایام سرور آفرین ربیع اسباب نشاط و سر زندگی مردم را فراهم آورند.
این مسئول با بیان اینکه ملت ایران در سه دهه گذشته از میوه‌های ارزشمند این درخت تنومند برچیده و لذت برده‌اند، افزود: انقلاب اسلامی ما در حالی پا به 34 سالگی می‌گذارد که بیش از 34 هزار مشکلات و تنگناهای اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و نظامی را پشت سر گذاشته و امروز به تنومندی یک درخت کهنسال است.
فرماندار شهرستان پارس‌آباد ادامه داد: ریشه‌های این انقلاب را می‌توان در قیام و بیدارباش کشورهای اسلامی و آزادیخواه مشاهده کرد که با تمام توان خود به میدان آمدند تا به دشمن اعلام کنند که این انقلاب ارزش‌ و عظمتی بالاتر از یک نهضت عادی دارد چرا که شاکله آن روح ایمان، خودباوری و صلابت است.
کریمی در ادامه سخنان خود با یادآوری اینکه اوج این گرامیداشت و حماسه‌آفرینی‌ها روز 22 بهمن و راهپیمایی دشمن‌شکن این یوم‌الله است، افزود: مردم ما در 22 بهمن امسال نیز تو دهنی دیگر به استکبار در تلاش‌های بی‌فرجام خواهند زد که ابلهانه سعی می‌کنند ایران را با تحریم و تهدید روبرو کنند.
رئیس ستاد دهه فجر شهرستان پارس‌آباد به شیطنت‌های مختلف استکبار با هدف سرنگونی رژیم اسلامی اشاره کرد و ابراز داشت: آنها با مایوس شدن از این امر امروز به حربه کثیف ترور و تحریم نفتی روی آورند تا مقصد ایرانیان و نیت پاک آنان را دچار تزلزل کنند اما شکست‌خورده واقعی از این تحریم‌ها و تهدیدها جز استکبار نیست.
این مسئول در ادامه سخنان خود به برنامه‌ریزی‌های منظم ستاد دهه فجر شهرستان پارس‌آباد و تنوع برنامه‌ها اشاره کرد و گفت: به میمنت سالگرد پیروزی انقلاب در شهرستان پارس‌آباد 21 پروژه عمرانی و دهها پروژه کوچک و بزرگ اقتصادی و زیربنایی در مناطق شهری و روستایی با 6 میلیارد و 400 میلیون تومان به بهره‌برداری می‌رسد.
کریمی بیان داشت: تلاش کردیم همه این پروژه‌ها با 100 درصد ظرفیت بهره‌برداری تکمیل و شکل اجرایی به خود گرفته تا در بهره‌برداری آنها مشکلی به وجود نیاید.
فرماندار شهرستان پارس‌آباد در پایان اظهار داشت: در کنار این افتتاح‌ها برنامه‌های متنوع فرهنگی، ورزشی، برگزاری مسابقات متنوع، تجلیل از خانواده‌های شهدا و حماسه‌آفرینان ایام دهه فجر و جشن‌ها و سرور‌های عمومی را شاهد خواهیم بود.
انتهای پیام/ر20/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول