اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار درگز خبر داد

برگزاری 6 مانور آمادگی مجریان انتخابات در شهرستان درگز

خبرگزاری فارس: فرماندار درگز از برگزاری شش مانور آمادگی مجریان انتخابات در شهرستان درگز خبر داد.

برگزاری 6 مانور آمادگی مجریان انتخابات در شهرستان درگز
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان‌رضوی، اسفندیار جلایر تمام فعالیت‌های ستاد انتخابات شهرستان را منطبق بر جدول زمان‌بندی ستاد مرکزی انتخابات استان اعلام کرد و اظهار داشت: تعیین اعضای ستاد انتخابات شهرستان طبق ضوابط، ابلاغ دستورالعمل اجرایی برگزاری انتخابات مجلس نهم و خبرگان رهبری به دستگاه‌ها و انتخاب اعضا و تشکیل جلسات هیئت‌های اجرایی از جمله این اقدامات است.
فرماندار درگز از پیش‌بینی 50 شعبه ثابت و سیار اخذ رأی در شهرستان خبر داد.
وی با اشاره به برگزاری شش مانور آمادگی برای مجریان انتخابات در شهرستان ابراز امیدواری کرد: رایزنی‌های صورت گرفته با ستاد انتخابات استان منجر به تامین نیازهای سخت‌افزاری شهرستان برای برگزاری هر چه مطلوب‌تر این رخداد مهم سیاسی شود.
رئیس ستاد انتخابات شهرستان درگز تعداد واجدان شرایط رأی دادن در شهرستان را بالغ بر 43 هزار نفر عنوان و اضافه کرد: 14 نفر به عنوان کاندیدای مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه درگز ثبت‌نام کرده اند.
جلایر تصریح کرد: مردم وظیفه‌شناس شهرستان با حضور باشکوه خود در پای صندوق‌های رأی، اعتقاد و التزام عملی خود به نظام مقدس جمهوری اسلامی و بی‌اثر بودن تلاش‌های ددمنشانه دشمنان برای دلسردکردن آنان از نظام را بار دیگر اثبات می‌کنند.
انتهای پیام/ر30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول