اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار پردیس خبر داد

گشایش کتابخانه فاز 3 پردیس در دهه فجر

خبرگزاری فارس: شهردار پردیس از گشایش و راه‏اندازی کتابخانه فاز سه شهر جدید پردیس هم‏زمان با ایام‏الله دهه مبارک فجر و گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد.

گشایش کتابخانه فاز 3 پردیس در دهه فجر
به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از روابط عمومی شهرداری پردیس، هادی رحمتی در جمع شماری از مسئولان بخش مرکزی تهران اظهار داشت: اجرای امور فرهنگی از جمله مباحث حاضر در دستور کار شهرداری و شورای اسلامی شهر جدید پردیس است.
وی ادامه داد: از این‌رو، پنجمین نشست انجمن کتابخانه‏های عمومی بخش مرکزی تهران در محل بخشداری این منطقه برگزار شد.
رحمتی اضافه کرد: در این جلسه مسئولانی نظیر بخشدار مرکزی تهران و جمعی از مسئولان کتابخانه‏ها، روسای مراکز دانشگاهی، نمایندگان شرکت عمران پردیس، مسئول نهاد کتابخانه‏های عمومی کشور و همچنین اعضای شورای شهر بومهن و پردیس حضور داشتند.
شهردار شهر جدید پردیس در خصوص مباحث مورد گفت‏وگو در این نشست خاطر نشان کرد: مسئولان حاضر در این نشست به بررسی و برنامه‏ریزی برای اجرای دستورالعمل سند نهضت مطالعه مفید پرداختند.
وی تصریح کرد: علاوه بر این، پیش‏بینی زمینی به متراژ تقریبی یک هکتار به منظور احداث مخزن کتاب کشور در پردیس یا بومهن به بحث و تباد‏ل‏نظر گذاشته شد.
رحمتی ادامه داد: کتابخانه فاز سه شهر جدید پردیس پس از تجهیز توسط نهاد کتابخانه‏های عمومی، در ایام‏الله دهه مبارک فجر به بهره‏برداری می‏رسد.
انتهای پیام/ی30/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول