اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه قائم خبر داد

تشکیل 450 شورای امر به معروف در استان سمنان

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان از تشکیل 450 شورای امر به معروف و نهی از منکر در استان سمنان در پایگاه‏های مقاومت بسیج خبر داد.

تشکیل 450 شورای امر به معروف در استان سمنان
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، علی استادحسینی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری استان سمنان که در سالن یادگار امام(ره) استانداری سمنان برگزار شد، اظهار کرد: یکی از وظایف اصلی سپاه در برهه کنونی، احیای امر به معروف و نهی از منکر است.
وی ادامه داد: در استان سمنان نیز به اندازه وسع برنامه‏ریزان این بخش، فعالیت‏هایی انجام شده است.
فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان تاکید کرد: احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر منحصر به یک فرد، گروه و جریان خاصی نیست، بلکه وظیفه‏ای همگانی و تکلیفی الهی تلقی می‏شود.
استادحسینی ادامه داد: 450 شورای امر به معروف و نهی از منکر در استان سمنان در پایگاه‏های مقاومت بسیج تشکیل شده و این شوراها در بیشتر دستگاه‏های اجرایی این استان نیز در حال فعالیت هستند.
فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان افزود: امر به معروف و نهی از منکر را در همه ابعاد آن باید دید و سپاه این فریضه را وظیفه همگانی می‏پندارد.
استادحسینی ادامه داد: حجاب و عفاف و ترویج این مهم تنها یکی از محورهای فعالیت در حوزه امر به معروف و نهی از منکر بوده و در این زمینه می‏توان به مسائل اخلاقی، اجتماعی و سیاسی و... نیز پرداخت.
وی با تاکید بر اینکه انتظار این است که همه ادارات در زمینه امر به معروف و نهی از منکر همکاری‏های لازم را انجام دهند، گفت: شیوه‏نامه جدید امر به معروف و نهی از منکر براساس منش اسلامی، گفتار نیک و مستدل و اخلاق خوب و نه برطبق عقیده "بگیر و ببند" و "زد و خورد" تنظیم شده و در استان سمنان در حال اجراست.
فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان اضافه کرد: در اجرای سیاست‏های امر به معروف و نهی از منکر، به دنبال فراهم آوردن زمینه انجام کار خوب هستیم تا فردی که به منکر روی آورده است، دیگر به دنبال کار خلاف نرود.
استادحسینی ادامه داد: امر به معروف و نهی از منکر حقیقی آن است که افراد با محبت جذب شوند و شیوه سپاه در رویکردهای جدید این‌چنینی است.
وی گفت: امروز برخی افراد منکرِ سیاسی بوده و از نظر فکری خراب هستند و این دسته را نیز باید اصلاح کرد.
انتهای پیام/ج20/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول